Gå til innhold

Blør alle flere mnd etter spiralinsetting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk satt inn for 5 dager siden. Var da på slutten av menstruasjonsperiode. Blødde pittelitt samme dagen, men ikke siden det. Hadde oppfattet det slik at alle mer eller mindre blødde i minst to, tre mnd etterpå og opp til et halvt år? Hvordan var det hos dere etter insetting? Hvor mye blødde dere og var det daglig? I over hvor lang tid i såfall? Er jo bare glad til at jeg ikke blør men det er vel kanskje litt tidlig å juble enda :P

Anonymous poster hash: 175fb...4ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har satt inn spiral to ganger (med nye fødsler i mellom). Første gangen småblødde jeg i 6-7 uker etterpå. Ikke mye, bare sånn at jeg akkurat trengte et truseinnlegg. Andre gangen blødde jeg bitte litt i en dag og så ikke noe mer. Ellers så har jeg mensen med spiral, men bare en brøkdel av det jeg pleier å ha. Jeg har f.eks. mensen nå og må ikke en gang bruke truseinnlegg. Det kommer bare litt farge på papiret ved toalettbesøk. Herlig :)

Anonymous poster hash: 907ce...512
Skrevet

Månedsvis. Av og til tørre dager innimellom. Varierte fra spotting til normal mensblødning. Menstruasjonen regulerte seg aldri, og kunne dermed vare i alt fra seks dager til over tre uker, med så lite som en uke "fri" i mellomtiden. Dette varte helt til jeg tok den ut etter et år. Hvis du blør lite er du heldig. Kanskje var jeg ekstremt uheldig.

Skrevet

Ja håper jeg er av de heldige. :P var så mentalt forberedt på å blø, men det er jo tidlig enda. Blødde du fra dag en, Fero, eller kom det etter noen dager?

Anonymous poster hash: 175fb...4ab

Skrevet

Det husker jeg ikke helt. Den ble jo satt inn under en menstruasjon, så noen dager må det ha blitt. Men om det var noe opphold etter dette, før min årelange syndeflod startet, det kan jeg dessverre ikke svare deg på. Har fortrengt hele greia, tror jeg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...