Gå til innhold

middagen i dag, burde jeg???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal lage lammestek, fløtepoteter og kålrabistappe med en god lammesau intil. Blir det mye væske? Godt med saus i tilleg til fløtepoteter?

 

Anonymous poster hash: 439e1...390

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En tynn saus er sikkert godt, eller sky. Jeg har ofte rødvinsaus ved siden av når vi har fløtepoteter og det er godt.

Skrevet

Jeg liker saus selv om det er fløtepoteter til, men vet at mange synes det blir for mye. Ellers så er det mye bløt mat her, hva med litt sprø grønnsaker til?



Anonymous poster hash: 89690...915
Skrevet

Jeg har kokt litt kraft av ben og avskjer i fra lammet, så vil bruke det til og få et grunnlag i sausens smak. :) men da gjør jeg det. Kjipt om det "blir for mye" :) hehe

 

Anonymous poster hash: 439e1...390

Skrevet

 

Jeg liker saus selv om det er fløtepoteter til, men vet at mange synes det blir for mye. Ellers så er det mye bløt mat her, hva med litt sprø grønnsaker til?

 

Anonymous poster hash: 89690...915

tenker og ha sopp, løk, paprika ogvhvitløk i med steken.

 

Anonymous poster hash: 439e1...390

Skrevet

 

Jeg liker saus selv om det er fløtepoteter til, men vet at mange synes det blir for mye. Ellers så er det mye bløt mat her, hva med litt sprø grønnsaker til?

 

Anonymous poster hash: 89690...915

tenker og ha sopp, løk, paprika ogvhvitløk i med steken.

 

Anonymous poster hash: 439e1...390

 

Det er veldig godt, men fortsatt veldig bløtt :) Nå er alle forskjellige så klart, men jeg synes ofte at det kan bli ubehagelig å spise et helt måltid der alt er bløtt. Om vi f.eks. har plukkfisk må jeg ha flatbrød til for å veie opp for det bløte. Har vi mørt kjøtt, fløtepoteter og sopp, woker jeg litt grønnsaker for å ha noe sprøtt ved siden av.

 

Anonymous poster hash: 89690...915

Skrevet

 

 

 

Jeg liker saus selv om det er fløtepoteter til, men vet at mange synes det blir for mye. Ellers så er det mye bløt mat her, hva med litt sprø grønnsaker til?

 

Anonymous poster hash: 89690...915

tenker og ha sopp, løk, paprika ogvhvitløk i med steken.

 

Anonymous poster hash: 439e1...390

Det er veldig godt, men fortsatt veldig bløtt :) Nå er alle forskjellige så klart, men jeg synes ofte at det kan bli ubehagelig å spise et helt måltid der alt er bløtt. Om vi f.eks. har plukkfisk må jeg ha flatbrød til for å veie opp for det bløte. Har vi mørt kjøtt, fløtepoteter og sopp, woker jeg litt grønnsaker for å ha noe sprøtt ved siden av.

 

Anonymous poster hash: 89690...915

Kanskje veie opp med hvitløksbrød/bagetter? :)

 

Anonymous poster hash: 439e1...390

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...