Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Jeg skal lage lammestek, fløtepoteter og kålrabistappe med en god lammesau intil. Blir det mye væske? Godt med saus i tilleg til fløtepoteter? Anonymous poster hash: 439e1...390
smurfis Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 En tynn saus er sikkert godt, eller sky. Jeg har ofte rødvinsaus ved siden av når vi har fløtepoteter og det er godt.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Jeg liker saus selv om det er fløtepoteter til, men vet at mange synes det blir for mye. Ellers så er det mye bløt mat her, hva med litt sprø grønnsaker til? Anonymous poster hash: 89690...915
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Jeg har kokt litt kraft av ben og avskjer i fra lammet, så vil bruke det til og få et grunnlag i sausens smak. men da gjør jeg det. Kjipt om det "blir for mye" hehe Anonymous poster hash: 439e1...390
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Jeg liker saus selv om det er fløtepoteter til, men vet at mange synes det blir for mye. Ellers så er det mye bløt mat her, hva med litt sprø grønnsaker til? Anonymous poster hash: 89690...915 tenker og ha sopp, løk, paprika ogvhvitløk i med steken. Anonymous poster hash: 439e1...390
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Jeg liker saus selv om det er fløtepoteter til, men vet at mange synes det blir for mye. Ellers så er det mye bløt mat her, hva med litt sprø grønnsaker til? Anonymous poster hash: 89690...915 tenker og ha sopp, løk, paprika ogvhvitløk i med steken. Anonymous poster hash: 439e1...390 Det er veldig godt, men fortsatt veldig bløtt Nå er alle forskjellige så klart, men jeg synes ofte at det kan bli ubehagelig å spise et helt måltid der alt er bløtt. Om vi f.eks. har plukkfisk må jeg ha flatbrød til for å veie opp for det bløte. Har vi mørt kjøtt, fløtepoteter og sopp, woker jeg litt grønnsaker for å ha noe sprøtt ved siden av. Anonymous poster hash: 89690...915
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #7 Skrevet 1. mars 2014 Jeg liker saus selv om det er fløtepoteter til, men vet at mange synes det blir for mye. Ellers så er det mye bløt mat her, hva med litt sprø grønnsaker til? Anonymous poster hash: 89690...915 tenker og ha sopp, løk, paprika ogvhvitløk i med steken. Anonymous poster hash: 439e1...390 Det er veldig godt, men fortsatt veldig bløtt Nå er alle forskjellige så klart, men jeg synes ofte at det kan bli ubehagelig å spise et helt måltid der alt er bløtt. Om vi f.eks. har plukkfisk må jeg ha flatbrød til for å veie opp for det bløte. Har vi mørt kjøtt, fløtepoteter og sopp, woker jeg litt grønnsaker for å ha noe sprøtt ved siden av. Anonymous poster hash: 89690...915 Kanskje veie opp med hvitløksbrød/bagetter? Anonymous poster hash: 439e1...390
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå