sug lut Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 En hel antilope og så ingenting på en måned? Min foretrukne måte å spise på. Eegentlig akkurat sånn. Uten resten av verden ville jeg stekt opp masse rent kjøtt, løk, paprika og spinat sånn rundt omkring elleve, krydra og kost meg og spist alt, sovet en time og så vært happy og energisk og ikke hatt sult eller cravings før i morra. Hva er egt galt med det når jeg ikke merker slapphet eller konsentrasjonsvansker eller noe som helst ubehag? Hadde garantert aldri blitt så feit på den måten.
Gjest Fru Banderas Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Uten resten av verden ville jeg stekt opp masse rent kjøtt, løk, paprika og spinat sånn rundt omkring elleve (...) Antilopekjøtt? Er det noe du får tak i på Kiwi?
sug lut Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2014 Uten resten av verden ville jeg stekt opp masse rent kjøtt, løk, paprika og spinat sånn rundt omkring elleve (...) Antilopekjøtt? Er det noe du får tak i på Kiwi? Rema.
bIomstre Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Er jo derfor de fleste har magesekk. Nettopp for at vi skal ha plass til en hel antilope når vi får tak i den også lagre til neste gang vi kommer over en... Men med konstant tilgang på for trenger vi ikke magesekk lenger! Flaks...
Musemorbr / Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Det mente mannen min at jeg også var da jeg nesten litt usjarmerende fort fortærte en 400grams biff, med store mengder tilbehør og drikke. Veide vel ca 55kg og det så nok litt skremmende ut. Jeg blir brått så kjøttsulten jeg...
sug lut Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2014 Ja men seriøst, jeg mener dette hadde fungert helt fint og kaloiene hadde blitt færre og suget borte (har testa når jeg har vært alene), så dette med å måtte spise hyppig og lite som alle snakker om kan jo ikke være for all e- jeg hadde vært sunnere sånn, og jeg tror ikke det hadde sendt meg inn i noen forbrenningskrise heller, for kroppen hadde fått plenty å forbrenne. Blomstre, du er tilpasset et moderne liv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå