Gå til innhold

Jeg klikker snart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen og jeg er klassisk "motsetninger tiltrekker hverandre".

Jeg er nøye, pirkete, gjør ting skikkelig, fullfører alltid osv. Mannen er motsatt. Roter, stresser med flere ting på en gang: ergo lite blir faktisk gjort, har ikke orden, bretter klær så de blir mer skrukkete enn motsatt etc.

Nå hadde vi en kontrakt vi skulle signere og sende fra oss. Jeg ba ham vaske hender først, da han sto å spiste. Det gjorde han. Så signerer han, og etterpå ser jeg at hele kontrakten er våt... Han gadd ikke tørke hendene! Da kunne han like gjerne droppet handvask, ble jo bare mer søl nå!! Får fnatt!! Det er viktig at dette papiret ser bra ut når det kommer til mottaker, og nå er det vått og sånn bølgete. Jeg blir så frustrert! Kunne han ikke fatte at det var viktig?????

Anonymous poster hash: 54e97...adf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen og jeg er klassisk "motsetninger tiltrekker hverandre".

Jeg er nøye, pirkete, gjør ting skikkelig, fullfører alltid osv. Mannen er motsatt. Roter, stresser med flere ting på en gang: ergo lite blir faktisk gjort, har ikke orden, bretter klær så de blir mer skrukkete enn motsatt etc.

Nå hadde vi en kontrakt vi skulle signere og sende fra oss. Jeg ba ham vaske hender først, da han sto å spiste. Det gjorde han. Så signerer han, og etterpå ser jeg at hele kontrakten er våt... Han gadd ikke tørke hendene! Da kunne han like gjerne droppet handvask, ble jo bare mer søl nå!! Får fnatt!! Det er viktig at dette papiret ser bra ut når det kommer til mottaker, og nå er det vått og sånn bølgete. Jeg blir så frustrert! Kunne han ikke fatte at det var viktig?????

men du, slapp av litt da. Det går nok bra selv om papiret er litt bølgete:-)

Anonymous poster hash: b7d12...2bb

Skrevet

Hehe, sånn har det vært her og, jeg var uforbederlig perfeksjonist. Men jeg måtte rett og slett slutte å være sånn, trekke pusten dypt, og fortelle meg selv at det er faktisk ikke så farlig. 

Hva gjør det og kontrakten er krøllete? Blir den ugyldig, eller funker den like bra som en nystrøket en?

Jeg har lært meg å gi litt mer blaffen, og det er mye mer hyggelig både for meg og de rundt meg! Før ble jeg helt fortvilet hvis han kledde barna med strømper som matchet klærne, nå trekker jeg på skuldrene og flirer av det. Og så tenker jeg på alle de tingene han er så god på, og hvorfor jeg falt for ham. Anbefales :)

Anonymous poster hash: 92308...2df
Skrevet

Detaljer, detaljer. Litt plaget av hormoner kanskje? Det går bra skal du se.

Anonymous poster hash: 8d781...81b

Skrevet

Jeg ønsker egentlig å drite i det, men hvordan??? Jeg blir så sinna!!! Og synes han er en tosk! Jeg ser at de som tar lettere på ting har et lettere lv, men hvordan greie det da?? Jeg føler våt, bølgete kontrakt=useriøst. Og føler det betyr mye!! Ikke lett å føle annerledes....

Hi

Skrevet

Jeg forstår akkurat hva du mener ;) jeg er slik selv. Ha ha ha, men vi får det lettere hvis vi gir litt faen :P

Min samboer kaller meg nevrotisk, men han er jammen et surrehue !;)

Anonymous poster hash: b45fb...138

Skrevet

Jeg ønsker egentlig å drite i det, men hvordan??? Jeg blir så sinna!!! Og synes han er en tosk! Jeg ser at de som tar lettere på ting har et lettere lv, men hvordan greie det da?? Jeg føler våt, bølgete kontrakt=useriøst. Og føler det betyr mye!! Ikke lett å føle annerledes....

Hi

Det du må slutte med er å ta på deg "skylden" for ting han gjør.

Her tar du det nesten som en personlig fornærmelse, at mottaker vil tro at du ikke er ordentlig nok.

Men du - det er ikke verre enn å tørke av det verste, legge litt papir over og under og noen store bøker på for å presse. Du kan til og med stryke det forsiktig :P Må gjøres riktig, eller risikerer du å ødelegge papiret helt.

Før i tiden fikk herskapsfolk strøkne aviser, vet du ;)

Tror du har en tålmodig mann. Pass på at du ikke ender med å kritisere ham for alle disse småtingene, for det blir forferdelig negativt å leve med for ham.

Du har valgt ham på godt og vondt. Finn kompromisser på det som virkelig er viktig for deg, og så trener du på å slippe frustrasjonen over det som egentlig ikke er viktig.

(når det er sagt.... jeg er mer lik deg enn mannen din ;) )

Anonymous poster hash: f1638...fc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...