Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 hadde en runde for et år siden med småmark/barnemark. alle tok tbl, så var vi kvitt det. i det siste har jeg hatt veldig mye luft i magen. ekstremt mye.synes det kjila i rævva/klødde i går og fikk helt dilla for jeg begynte å tenke på mark igjen...og joa...holdt vel på å svime av på dassen. jeg er gravid og kunne ikke ta vermox(fosterskadelige effekter). derfor måtte jeg vente til i dag å dra på apoteket å kjøpe det andre reseptfrie middelet som gravide kan bruke. er kun jeg som har merka noe her.. men alle har fått behandling. nå har vi skifta på alle senger, støvsugd og vaska (siden det smitter gjennom støv) Vasker doen og håndvask ofte og gitt klar beskjed til barna om viktigheten med håndhygiene..igjen.. håper virkelig ikke det her kommer tilbake. var egentlig bare flaks jeg oppdaga den ene marken. har aldri sett mark på papiret når jeg har tørka meg eller på bæsjen. Lurer på hvor vanlig dette egentlig er..på legevakta sier det at det var veldig veldig vanlig, men folk prater ikke om det, så er liksom umulig å vite. kan man gjøre noe annet for å forhindre at det her kommer tilbake, reseptbelagte legemiddler e.l?? Kan jo ikke gjøre noe mer enn vi har gjort nå..og det er så forferdelig ekkelt.får jo helt dilla hver gang man klør litt i rompa. mest lyst til å lime igjen hele rompehølet: O æææææ Anonymous poster hash: e6b00...ca7
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Det er veldig vanlig. Folk snakker ikke om det fordi de synes det er flaut og er redde for at andre skal synes de er ekle og uhygieniske. Anonymous poster hash: ef206...13e
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Google analkløe. Det kan like gjerne være sopp. Anonymous poster hash: e0be9...4a6
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 er ikke sopp når jeg tydelig har sett marken : )) Kan ikke sammenlignes... trodde at man så det på bæsjen jeg da...men neida.... er ikke mark der. men så den klart og tydelig i går..og den beveget seg...så er ikke sopp nei. ; ) Anonymous poster hash: e6b00...ca7
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 er vi alene om dette: S ???? Anonymous poster hash: e6b00...ca7
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Vi har heldigvis aldri hatt det. Men er litt skrekk for meg. Jeg hadde rett og slett KREPERT om jeg hadde visst jeg hadde mark oppi der!! Håper du blir kvitt det snart! Anonymous poster hash: 7cad5...d8d
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #7 Skrevet 1. mars 2014 tror du jeg gjorde da..? . æææææ.. jeg kreperte omtrent... hadde aldri trodd det skulle skje meg men... Anonymous poster hash: e6b00...ca7
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #8 Skrevet 1. mars 2014 Ja jeg hadde det flere ganger som barn. Har også hatt det to-tre ganger som voksen da jeg har blitt smittet av barna. Ja det er flaut og ekkelt men veldig vanlig. Anonymous poster hash: 70498...89f
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #9 Skrevet 1. mars 2014 vet du at barna har hatt det da? eller er det bare deg? Virker som det er kun meg her.. ingen av barna har symptomer.. ikke som jeg har merka iallefall. men kan jo fint ha det uten ha noe symptomer i det hele tatt da...vææææ... lyst til å lime igjen rompa nå kjenner jeg.(( tar det lang tid før man tar kur til det er borte?? Anonymous poster hash: e6b00...ca7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå