Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Jeg må ned i vekt. Jeg kan da altså ikke trene. Det kan gjerne være "raskt ned i vekt" opplegg, så får jeg kjempe for å holde vekta nede. Middag er et måltid jeg vil spise sammen med barna og mannen, andre måltider kan endres/fjernes. Kan dere hjelpe meg med forslag og råd? Anonymous poster hash: 9cb6c...b05
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Selvsagt. For å gå ned i vekt må man endre kostholdet. Trening former kroppen og hindrer t man blir tynnfeit. Anbefaler deg å laste ned f eks shape up appen og registrere hva du putter i deg. Da er det mye lettere å se hvor du kan spare inn. Anonymous poster hash: 8c7f5...971
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Det er det, men da må du være ganske så streng med kostholdet. Jeg kjører en PSMF-variant om dagen (google det, så får du opp endel infosider), der jeg spiser mat som er rik på proteiner (og dermed mettende), men har lite karbohydrater og fett- og dermed lavt kaloriinnhold. Da spiser jeg mye cottage cheese, hvit fisk, magert og rent kjøtt, mager yoghurt og kesam osv. Ved middagen holder jeg meg til kjøtt og grønnsaker, og dropper saus og tilbehør som poteter, ris osv. Spiser som normalt i selskaper og i helger osv., for ikke å sprekke. Cluet er å holde seg god og mett, slik at man ikke blir så fysen på noe kaloririkt.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Hva har du f.eks i matpakke LilleGorilla? Hi Anonymous poster hash: 9cb6c...b05
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Jeg har slanket meg mange kilo uten å trene. Legger meg bare litt lavt på kaloriene så går det veldig fint. Det går kanskje lenger tid og det krever veldig streng disiplin av seg selv selvfølgelig hvis man ikke kan hive seg på sykkelen og trimme vekk et kakestykke eller en sjokolade. Jeg teller ikke kalorier lenger, men vet hva jeg kan spise.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Hva spiser du IKKE? Anonymous poster hash: 9cb6c...b05
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. mars 2014 #7 Skrevet 1. mars 2014 Hva har du f.eks i matpakke LilleGorilla? Hi Anonymous poster hash: 9cb6c...b05 Da kan jeg ha med meg 50-100 g stekt kylling/hvit fisk, 100g mager cottage cheese og en oppskåret tomat, eller en boks tunfisk i vann med salt, pepper, agurk og mager kesam til. Eller noe lignende. Har jeg det travelt, spiser jeg en skyr, for eksempel.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #8 Skrevet 1. mars 2014 Jeg hadde en skade en periode og kunne ikke trene. Jeg skal si deg at det er det vanskeligste jeg har gjort. Dagsinntaket måtte reduseres med 800 kcal sammenlignet med når jeg trente. Er det en grunn til at du ikke kan trene? Uansett når jeg ikke trente kunne dagen se slik ut: 2 knekkebrød med pålegg ca 300 kcal Havregrøt ca 300 kcal Middag ca 600 kcal En nutrilett bar 200 kcal 2 mellommåltider med frukt totalt 200 kcal Totalt 1600 kcal. Må du spise mindre kan du sikkert ha mindre middag eller bytte havregrøt med salat med kun grønnsaker. Anonymous poster hash: a4607...9a4
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #9 Skrevet 1. mars 2014 Jeg gikk ned 17 kg en høst uten trening, men med ekstrem lavkarbo. Trente ingenting, overhodet. Men jeg klarte ikke å holde vekta, så det å bruke ekstrem lavkarbo innebærer at man klarer å følge opp med en moderat variant i ettertid, evt øker treningen parallelt med økt inntak av karbohydratet. Og huske på at ekstrem lavkarbo er en diett og ikke noe å leve på for livet. Moderat lavkarbo er derimot svært gunstig. Anonymous poster hash: a90a5...748
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #11 Skrevet 1. mars 2014 Jeg gikk ned -33 kg uten trening. Roede-metoden. Anonymous poster hash: 7c430...5af
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #12 Skrevet 1. mars 2014 Selvfølgelig. Ta kontakt med kostholdsveileder Jeg må ned i vekt. Jeg kan da altså ikke trene. Det kan gjerne være "raskt ned i vekt" opplegg, så får jeg kjempe for å holde vekta nede. Middag er et måltid jeg vil spise sammen med barna og mannen, andre måltider kan endres/fjernes. Kan dere hjelpe meg med forslag og råd? Anonymous poster hash: 9cb6c...b05 Anonymous poster hash: d06dc...ec6
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #13 Skrevet 1. mars 2014 Jeg må ned i vekt. Jeg kan da altså ikke trene. Det kan gjerne være "raskt ned i vekt" opplegg, så får jeg kjempe for å holde vekta nede. Middag er et måltid jeg vil spise sammen med barna og mannen, andre måltider kan endres/fjernes. Kan dere hjelpe meg med forslag og råd? Anonymous poster hash: 9cb6c...b05 Har spist lite, levd på luft og kaffe og ikke trent før den siste måneden, og til sammen gått ned ca. 11 kg. Anonymous poster hash: 6436c...92f
Elsker livet Skrevet 1. mars 2014 #14 Skrevet 1. mars 2014 Sier som en annen her at kostholdet er det som teller når det gjelder vekta. Trening former kroppen, gir deg mer energi og gir et ekstra kick til forbrenninga, men er ikke noe must.
hilde og gutta Skrevet 1. mars 2014 #15 Skrevet 1. mars 2014 Jeg har nå gått ned 25 kilo på 5 månder. Og ikke trent noen ting. Jeg fölger vikt väktarna i Sverige. Spiser normalt. Men mindre posjoner.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #16 Skrevet 1. mars 2014 Ja, ved å kutte ut mest karbohydrater, prøv å ikke miste muskelmasse. Om du klarer å trene litt, tren styrke! Da går du ikke ned så mye i muskelmasse. Anonymous poster hash: c940b...91d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå