Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Det går jo ikke å løsne selene for å få de inn i posen. Eller gjør det? Anonymous poster hash: 55ed0...d15
It's all about me Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Jeg hadde bilstolpose i den. Trenger da ikke løsne selene fir å få den på plass, posen var til passet dette med borrelps mellom hullene. Var en oddenwalder bilstolpse i dun.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Åh. Det har ikke denne posen, men der sa du noe. Tar saksa fatt og så går det. Billig vårpose uansett. Anonymous poster hash: 55ed0...d15
Turtelduen Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Gikk å løsne så jeg fikk pose i izi go. Hadde oderwalder uten borrelås, men det gikk med litt plunder...
dthituvy Skrevet 1. oktober 2014 #5 Skrevet 1. oktober 2014 Gikk å løsne så jeg fikk pose i izi go. Hadde oderwalder uten borrelås, men det gikk med litt plunder... Hei. Hvordan fikk du til å løsne selene på iZi Go?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #6 Skrevet 1. oktober 2014 Går fint det. Har tatt av hele trekket for vask. Se på YouTube Anonymous poster hash: bfdc2...4e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå