Gå til innhold

Inspirert - kan jeg få tilbake kroppen min (bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poster før og etter bilder her. Fått ny data og skulle legge inn gamle bilder. Fant tilfeldigvis minnekortet fra en ferie før jeg ble gravid. Husker jeg ikke var fornøyd, men nå ikke ettertid hadde jeg drept for å få kroppen tilbake. Tror du det er mulig?

Anonymous poster hash: 53b7f...a1d

post-42-106112_thumb.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poster før og etter bilder her. Fått ny data og skulle legge inn gamle bilder. Fant tilfeldigvis minnekortet fra en ferie før jeg ble gravid. Husker jeg ikke var fornøyd, men nå ikke ettertid hadde jeg drept for å få kroppen tilbake. Tror du det er mulig?

og etter

post-42-360427_thumb.png

Skrevet

Ser ikke store forskjellen på de to bildene. Ene er jo i bikini og andre fullt påkledd.

Men du greier nok det ja :-)

Anonymous poster hash: 8b030...162

Skrevet

Skjønner hva du mener. For det var som å se meg etter 5 mann...

Det eneste som hjalp her var å ha oversikt over hva jeg spiste og å trene...

Skrevet

Enig med anonym - vanskelig å se forskjell! Men her er nok mye gjort med 30 day shred ;-)

Skrevet

Ser ikke store forskjellen på de to bildene. Ene er jo i bikini og andre fullt påkledd.

Men du greier nok det ja :-)

Anonymous poster hash: 8b030...162

Er 12 kilo i forskjell :( Har ikke vist meg i bikini etter fødsel så har ikke bilde av det.

Skrevet

Klart du klarer å gå ned 12 kg, om du virkelig vil.

For å få tilbake den kroppen du hadde før graviditet er det bare å slanke deg. Men jeg ville lagt inn noen økter styrketrening for å forme kroppen.

Anonymous poster hash: 6e051...9a4

Skrevet

Er det 12 kg´s forskjell?? Det var ikke lett å se! Kunne kanskje tippet 5 kg mer på etter-bildet.

Om du vil ned i vekt, så klarer du det. Men jeg må bare si at jeg synes du ser kjempeflott ut! Både før og etter barn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...