Gå til innhold

Barnet mitt har fortalt bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, hun kom hjem i går og sa at hun hadde fortalt at jeg hadde klepet pappa'n!!

Hun er bare 3 år, men veldig flink til å prate. Hun sa at hun hadde fortalt hun ene der at mamma hadde kledet pappa. Og at bhg hadde sagt at det ikke var lov og at mamma da måtte si unnskyld til pappa!

Flaut!!!

Anonymous poster hash: 53d7a...780

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, jeg har ikke klepet han, men vi drev og herjet her om dagen så hun misforstod kanskje det da..

Hi

Skrevet

Barn forteller ALT som skjer hjemme. ;-)

Det meste tok jeg med en klype salt da unger sjelden har oversikt over situasjoner.

Husker vi hadde en utrolig stilig og velkledd mamma i barnehagen en gang. Den lille datteren kunne fortelle at pappa hadde sagt at mamma burde sittet i fengsel fordi hun var kriminell. (Klarte ikke si kriminell da) viste seg hun shoppe sko og klær når de ikke hadde råd. Hun brukte kriminelt mye penger.

Kniiiis. Så barnehageansatte vet det meste om de fleste familier. Vi har taushetsplikt da. ;-)

Anonymous poster hash: aa4fa...014

Skrevet

At mammaen har klepet pappaen er garantert ikke det verste de har hørt. Trøst deg med det :)

En liten gutt kunne fortelle meg at mammaen hans hadde mange dirrende fly i nattbordskuffen!

Skrevet

At mammaen har klepet pappaen er garantert ikke det verste de har hørt. Trøst deg med det :)

En liten gutt kunne fortelle meg at mammaen hans hadde mange dirrende fly i nattbordskuffen!

Hahahahaaaaaa, huff..

Anonymous poster hash: a0601...120

Skrevet

Beste hittil ;)

Anonymous poster hash: 33ba9...a2a

Skrevet

Kommer de til å ta det opp med oss da? De sender ikke barnevernet på oss liksom?

Tør ikke ta det opp med de heller, i tilfelle hun ikke har sagt det men bare fant det på til meg.

Hi

Skrevet

Herregud, hun kom hjem i går og sa at hun hadde fortalt at jeg hadde klepet pappa'n!!

Hun er bare 3 år, men veldig flink til å prate. Hun sa at hun hadde fortalt hun ene der at mamma hadde kledet pappa. Og at bhg hadde sagt at det ikke var lov og at mamma da måtte si unnskyld til pappa!

Flaut!!!

Hva er klepet?

Anonymous poster hash: 3731b...443

Skrevet

Kløp

Hi

Skrevet

Hehe, de er herlige da. De forteller alt mulig i barnehagen, både sanne og usanne ting. Dette er laaaangt fra det verste jeg har hørt, og det dukker ikke opp noe barnevern nei ;) Barn deler det de er opptatt av, og denne lekeslossingen deres syns hun tydeligvis var morsom nok til å dele videre :)

Ei lita jente hos oss var en periode opptatt av at pappa hadde veeeldig stor tiss, og viste med hendene. Vi firte itt ekstra når han kom og hentet de neste dagene. Veninnen min jobbet i en barnehage der politiet var på besøk. Og når de viste frem håndjern var det en liten gutt som ropte "Sånne har mamma også!!"

Det går helt fint, de har hørt verre ;)

Anonymous poster hash: 5bd8d...430
Skrevet

Haha, jeg har jobbet i barnehage og vi hører så mye rart atte. Ikke bekymre deg du, tror nok de fleste skjønner at foreldre også både tøyler og tuller og i blant krangler og at det er mye som høres litt vilt ut når barna forteller.

Skrevet

Min mor har fortalt at da det var første foreldremøte på skolen, så sa læreren:

"hvis dere tar hva dere hører fra skolen med en klype salt, så skal jeg også gjøre det med hva barna forteller på skolen at har skjedd hjemme"

Det synes jeg var godt sagt!

Anonymous poster hash: fb177...3ec
Skrevet

Her kunne de ansatte fortelle meg at mannen min hadde skikkelig lang tiss.... Moro med 3 åringer ;)

Anonymous poster hash: c3717...d0c

Skrevet

Hehe, de er herlige da. De forteller alt mulig i barnehagen, både sanne og usanne ting. Dette er laaaangt fra det verste jeg har hørt, og det dukker ikke opp noe barnevern nei ;) Barn deler det de er opptatt av, og denne lekeslossingen deres syns hun tydeligvis var morsom nok til å dele videre :)

Ei lita jente hos oss var en periode opptatt av at pappa hadde veeeldig stor tiss, og viste med hendene. Vi firte itt ekstra når han kom og hentet de neste dagene. Veninnen min jobbet i en barnehage der politiet var på besøk. Og når de viste frem håndjern var det en liten gutt som ropte "Sånne har mamma også!!"

Det går helt fint, de har hørt verre ;)

Anonymous poster hash: 5bd8d...430

Ha ha ha, kremt, ha ha ha :D

Fantastisk :D

Anonymous poster hash: 81d6c...82a

Skrevet

Sønnen min på 2 år sier i barnehagen at mamma og pappa kniper han.

selv om det ikke stemmer så var det ubehagelig at han sier sånt.

Heldigvis gikk det bare en uke eller noe sånt så begynte han å si det om de ansatte i barnehagen og,å regner med de ansatte da skjønte at det bare er tull.

Den eneste som kniper er jo han selv faktisk.

Skrevet

Kommer de til å ta det opp med oss da? De sender ikke barnevernet på oss liksom?

Tør ikke ta det opp med de heller, i tilfelle hun ikke har sagt det men bare fant det på til meg.

Hi

Nei du vil nok ikke høre noe :P hører mye rart i bhg. Det skal mer til enn det før bv blir innblandet.

Anonymous poster hash: f30b4...fd9

Skrevet

Datteren min spurte en av de mannlige ansatte i barnehagen om ikke han kunne bli kjæresten min. Hun syntes det var urettferdig at hun selv har tre kjærester, og jeg ingen, og siden han er så snill mente hun at han var en god kandidat for meg. Han er 22 år gammel, jeg er 34, og jeg ville bare ramle ned i et hull i gulvet da han, med verdens bredeste smil, fortalte meg det ved henting. Men en snill og god tanke fra datteren min var det jo, selv om jeg ble ufattelig flau :)

Anonymous poster hash: 96966...085

Skrevet

Da jeg jobba i barnehage kunne ei jente fortelle meg at hennes far hadde så rar tiss. Oftest hang den bare der, men på morrakvisten står den alltid rett opp sa ho :-P

Anonymous poster hash: aac3c...78f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...