mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Våknet i dag og 7 åringen var smørblid og var superfornøyd med seg selv,han hadde nemlig lært ett kult tegn av bestekompisen... holdt opp tommelfinger og lillefinger og sa...so long fuckers!!! Sku vel egentlig være so long suckers ,men ble litt feil... Fortalte selvsagt at dette ikke er lov,men så kom selvsagt spm... Mamma,hva betyr so long fuckers???? Ehhhh litt tidlig på morran for den kjenner jeg...
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2014 Uups! Anonymous poster hash: 5b63d...4d7 Fikk ikke forklart den så bra nei:-)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Han er 7 år og du synes slikt er underholdende? Anonymous poster hash: 29d7a...304
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2014 Han er 7 år og du synes slikt er underholdende?Anonymous poster hash: 29d7a...304 Han hadde lært det av kompisen..det ble feil..må le litt av det ja...selvsagt ikke til han
*Miss Marple* Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Han er 7 år og du synes slikt er underholdende? Anonymous poster hash: 29d7a...304 Har du store problemer med leseforståelsen? Hun skriver jo helt tydelig og klart at gutten fikk beskjed om at sånn har man ikke lov til å si. At man i sitt stille sinn må le litt av alt de plukker opp er jo en helt annen sak 😜 du kan ikke ha særlig store barn om du ikke har opplevd noen gloser som slett ikke passer å si for en liten knott (eller andre heller, for den saks skyld). Min eldste var sen med å klare å bæsje på do, men til slutt ble bleien kastet og han gjorde sitt fornødne på do. En gang hadde han glemt seg ut og det kom i buksa. Da jeg hjalp han av med bokseren, tittet han ned og spilte svært overrasket og sa 'hvem i helvete er det som har gjort det?' Jeg lo selvsagt ikke da, men det er blitt en historie som kommer frem med jamne mellomrom - til tyveåringens ikke fullt så store glede 😜 Poenget mitt er at små kommentarer kan være veldig morsomme - spesielt når de ikke aner betydningen selv. Husker i småskolen at det å synge onani-onana-onani-trallala var en stor hit 😄
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #7 Skrevet 1. mars 2014 Reagerer litt på nicket ditt.. er det ikke litt synd kalle din gutt dette? Det definerer vel ikke han som menneske? Anonymous poster hash: 90318...be9
Mamma_til_2 Skrevet 1. mars 2014 #8 Skrevet 1. mars 2014 Barn plukker opp alt mulig, her er 2 åringen enda spak i hermingen men i dag så er det engelske ordet YES mye brukt 6åringen sier alt mulig og det kommer i helt feile sosiale sammenhenger, som da vi var på legekontoret og det ble litt venting, hun begynte og kjee seg og jeg så mange ganger "vær så snill og sitte stile og ikke lag slike lyder" Da kom det kort fra 6 åringen " Mamma e det steik umulig før dæ å vær stille?" ble helt satt ut og de rundt lo
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2014 De snapper viiirkelig opp litt avhvert disse barna... Storebror elsker brusen sprite...og her en dag i byen gaula han...fikk jeg følelsen av i hvertfall...mamma,husk å kjøp sprit da,det vil pappa ha og!!! Sprit og ikke sprite...usj
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 1. mars 2014 Reagerer litt på nicket ditt.. er det ikke litt synd kalle din gutt dette? Det definerer vel ikke han som menneske? Anonymous poster hash: 90318...be9 Jeg er stolt mamma til en gutt med adhd:-)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #11 Skrevet 1. mars 2014 Han er 7 år og du synes slikt er underholdende? Anonymous poster hash: 29d7a...304 Har du store problemer med leseforståelsen? Hun skriver jo helt tydelig og klart at gutten fikk beskjed om at sånn har man ikke lov til å si. At man i sitt stille sinn må le litt av alt de plukker opp er jo en helt annen sak 😜 du kan ikke ha særlig store barn om du ikke har opplevd noen gloser som slett ikke passer å si for en liten knott (eller andre heller, for den saks skyld). Min eldste var sen med å klare å bæsje på do, men til slutt ble bleien kastet og han gjorde sitt fornødne på do. En gang hadde han glemt seg ut og det kom i buksa. Da jeg hjalp han av med bokseren, tittet han ned og spilte svært overrasket og sa 'hvem i helvete er det som har gjort det?' Jeg lo selvsagt ikke da, men det er blitt en historie som kommer frem med jamne mellomrom - til tyveåringens ikke fullt så store glede 😜 Poenget mitt er at små kommentarer kan være veldig morsomme - spesielt når de ikke aner betydningen selv. Husker i småskolen at det å synge onani-onana-onani-trallala var en stor hit 😄 ?? Anonymous poster hash: 29d7a...304
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #12 Skrevet 1. mars 2014 Reagerer litt på nicket ditt.. er det ikke litt synd kalle din gutt dette? Det definerer vel ikke han som menneske? Anonymous poster hash: 90318...be9 Jeg er stolt mamma til en gutt med adhd:-) Jeg er absolutt ikke interessert i å delta i heksejakten på deg her inne, men det er jo litt spesielt å bare henvise til det ene barnet i nicket når du faktisk er mamma til to? Hva er tanken din om det? Anonymous poster hash: afd26...f3a
Turtelduen Skrevet 1. mars 2014 #13 Skrevet 1. mars 2014 (endret) Liker deg jeg HI! Som elsker sønnen din, som gjør mye kult Endret 1. mars 2014 av Turtelduen
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #14 Skrevet 1. mars 2014 Reagerer litt på nicket ditt.. er det ikke litt synd kalle din gutt dette? Det definerer vel ikke han som menneske? Anonymous poster hash: 90318...be9 Jeg er stolt mamma til en gutt med adhd:-) Jeg er absolutt ikke interessert i å delta i heksejakten på deg her inne, men det er jo litt spesielt å bare henvise til det ene barnet i nicket når du faktisk er mamma til to? Hva er tanken din om det?Anonymous poster hash: afd26...f3a Det et greit du spørr,men har sagt det før,for spessielt interiserte kan de ta dette på pm.er en personlig forklaring på nicket og tar ikke det åpent her:-)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #15 Skrevet 1. mars 2014 Reagerer litt på nicket ditt.. er det ikke litt synd kalle din gutt dette? Det definerer vel ikke han som menneske? Anonymous poster hash: 90318...be9 Jeg er stolt mamma til en gutt med adhd:-) Det er kjempebra, men du er vel stolt av gutten, ikke av diagnosen han har? Ikke misforstå meg, sier ikke at det er galt, men det er fortsatt en diagnose mange forbinder med noe negativt. Blir som om jeg feks var deprimert og kalte meg depresjons-jenta.. da fremstiller jeg meg som kun det på en måte, istedenfor å fokusere på andre ting som er positivt ikke noe vondt ment altså Anonymous poster hash: 90318...be9
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #16 Skrevet 1. mars 2014 Liker deg jeg HI! Som elsker sønnen din, som gjør mye kult Takk:-) ja han er verdens kuleste:-) skøyer til tusen og god som gull:-) for ordens skyld,det er de begge:-)
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #17 Skrevet 1. mars 2014 15.. Greit du spørr:-) her i huset er adhd no tøfft,kult og noe vi bruker til noe positivt:-) rett og slett en eksklusiv klubb ikke alle får være med i Jeg er stolt av han adhd eller ikke
*Miss Marple* Skrevet 1. mars 2014 #18 Skrevet 1. mars 2014 ?? Anonymous poster hash: 29d7a...304 Hva var det du ikke forsto?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. mars 2014 #19 Skrevet 1. mars 2014 Husker nevøen min satt mitt i et dataspill som femåring, og helt plutselig utbrøt: "faen!". Viste seg da at faren hadde spilt samme spillet, og hatt problemer på akkurat det stedet i spillet- og sagt akkurat det samme. Her går det i riming på femåringen om dagen, og hun har det med å finne på egne ord og/eller rime med hva som helst. Prikk rimer på pikk og lukk rimer på kukk, sa hun senest her igår.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #20 Skrevet 1. mars 2014 Het kom 7 åringen hjem å sang...de voksne tørr ikke svare hvordan de lager babyer...over and over again
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #21 Skrevet 1. mars 2014 Trodde overskriften var til oss andre her inne på forumet, og at du skulle logge ut for godt. Men så var det bare enda et "gullkorn" Anonymous poster hash: b0af1...de5
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #22 Skrevet 1. mars 2014 Trodde overskriften var til oss andre her inne på forumet, og at du skulle logge ut for godt. Men så var det bare enda et "gullkorn"Anonymous poster hash: b0af1...de5 Trust me...hvis jeg skulle logge av her inne har jeg blitt oppdratt til å si hadet på en fin måte:-)
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #23 Skrevet 1. mars 2014 Barn plukker opp alt mulig, her er 2 åringen enda spak i hermingen men i dag så er det engelske ordet YES mye brukt 6åringen sier alt mulig og det kommer i helt feile sosiale sammenhenger, som da vi var på legekontoret og det ble litt venting, hun begynte og kjee seg og jeg så mange ganger "vær så snill og sitte stile og ikke lag slike lyder" Da kom det kort fra 6 åringen " Mamma e det steik umulig før dæ å vær stille?" ble helt satt ut og de rundt lo Herlige disse små:-)
Gjest Skrevet 1. mars 2014 #24 Skrevet 1. mars 2014 Hehe må le ja. Husker den eldste her, da han var 3 eller 4 år gammel og hadde kranglet med broren sin som var 22 mndr yngre. Han ble så sint på han at han ropte ut: Pass deg du.... så hiver jeg deg på hue og "rææba" opp på rommet ditt....! Ups.... etter den episoden for 17 år siden, så passet jeg på språkbruken min
Musemorbr / Skrevet 1. mars 2014 #25 Skrevet 1. mars 2014 Hihi! Jeg synes det er morsomt. Her glapp det et "å herregud" her om dagen. Jeg som virkelig ikke pleier å si slike ting... Det kom jo straks fra treåringen: "Hva sa du mamma?Sa du herregud? Herregud, herregud, herregud, herregud!!!" Jeg er ikke stolt av det men da løy jeg. "Nei vennen, jeg sa "Her e du!" Men, treåringen var ikke så lettlurt han. Da pappaen kom hjem fra jobb kom det; "Herregud, her e du."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå