Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Når er det greit å si at man har prøvd nok i forholdet? Når er deg greit å si at man har prøvd nok for barna sin del, men må innse at deg ikke går? Anonymous poster hash: 936e6...85d
Major HotLips Houlihan Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Når man innser at det faktisk aldri kommer til å fungere uansett.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Når dere har prøvd familieterapi over litt tid, og byttet terapeut om dere er misfornøyd. Anonymous poster hash: 8a98d...d17
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Når man både har prøvd å rette opp på egenhånd og i terapi. (så sant vi da ikke snakker om feks vold, grove krenkelser, partners utroskap) Hvis man da føler at samvittigheten ville være ren den dagen barna kommer å spør hvorfor mamma og pappa gikk fra hverandre da er det etter min mening i orden. Jeg og samboer holdt på å gå fra hverandre i høst. Han hadde en depresjon og trodde han hadde mistet alle følelser for meg. Jeg ble i tvil om jeg ville fortsette forholdet selv for det ble veldig tøft. Gudskjelov søkte vi hjelp og kom raskt til konklusjonen at vi hadde følelsene men manglet god kommunikasjon og forståelse. Jeg er stolt av jobben vi gjorde og at vi ikke tok lett på avgjørelsen om samlivsbrudd. Vi har det nå nesten bedre enn noensinne. Anonymous poster hash: ff617...f16
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Han har vært utro hvertfall en gang, jeg mistenker to. Vi jobbet oss gjennom det i terapi. Men, Han gjør hele tiden ting som gjør at jeg ikke kan stole på han, bryter avtaler, er på fest uten å komme hjem på natta. Og han skjønner ikke hvorfor jeg reagerer. Jeg vet ikke om jeg orker mer. Har mistet hele meg selv føler jeg. Anonymous poster hash: 936e6...85d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå