Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Jeg burde gjøre noe drastisk når det gjelder forholdet, men jeg klarer ikke. Har funnet ut for en god stund siden at samboeren min kikker på andre på nett. Han har registrert seg på div dating sider og sex sider. Jeg vet ikke hvor aktiv han er på disse sidene eller om han har kontakt med noen derfra. Går utfra at det er jenter derfra han er og kikker på på facebook... Men som sagt, vet ikke om det er kontakt eller om han bare kikker. Han er ofte borte flere dager igjen strekk med jobb og han har ofte lange arbeidsdager som jeg ikke kan sjekke, så han har god sjanse til å treffe andre. Vi har sex flere ganger ikke uka når han er hjemme. De siste mnd har han behandlet meg dårlig. Sur og grinete, gir meg skylden for alt som går galt - ting jeg ikke kan kontrollere overhode får jeg huden full over. Er masse ting jeg ikke orker å skrive om nå Jeg vet jeg burde snakke med han, finne ut hva som skjer. Men jeg er så redd han skal si han har funnet en annen. Eller at han vil ut av forholdet. Jeg klarer ikke ha det på denne måten lengre , men jeg vil ikke at det skal bli slutt :( Huff, vet jeg må hoppe inn det og snakke med han. Gruer meg bare :\ Anonymous poster hash: 3fb85...cae
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Redselen for det ukjente er som regel mye verre enn det å vite. Kanskje trenger dere et oppgjør for å finne tilbake til hverandre, for at han skal slutte med det han driver med. Kanskje ender dere med å gå fra hverandre. Men hvis dere ender med å gå fra hverandre - er det ikke bedre at det skjer nå før dere ødelegger hverandre, enn senere når du/dere er helt knekt. Veien å bygge seg opp igjen da vil være mye verre. Hopp i det og snakk med ham. Lykke til. Klem Anonymous poster hash: 5f38a...9d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå