Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Vi skal diti sommer. Tar fly ned, og leigebil der. Tenker vi trenger 2 dager i parken, og kanskje 2 dager i kr.sand. Ser for oss en himla mye folk i ferien. Er mai, eller beg av juni bedre? Ser for meg "en miliooooon" folk, stå i kø, og gå i kø........ HATER at det er mye folk..... Er det lurt å reise i mai? Anonymous poster hash: 6aa59...5d0
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Beste helga kan kanskje være siste helg k juli Da er det fullt opplegg med skuespillere i Abra Havn og Kardemommeby, men en uke til showet med Kaptein Sabeltann starter i parken. Mange venter derfor med å dra til den uken showet begynner. Ikke så fullt med andre ord. Sjørøvershow er det like vel i Abra Havn. Jeg anbefaler dere av hele mitt hjerte å bo der! Anonymous poster hash: cb378...064
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Beklager, jeg mente siste helga i JUNI!! Anonymous poster hash: cb378...064
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Men er ikke kaptein snabeltann der da? Hvordan er showet uten han da? Anonymous poster hash: 5e45a...2ae
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Sabel, sorry Anonymous poster hash: 5e45a...2ae
PrinsesseHengepupp Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Vi var der med 3 gale unger i midten av juli. Hetebølge og alt, men lite kø slik vi opplevde det. Stort og velsmurt maskineri, så selv om det var litt flokktendenser innimellom så føltes det på ingen måte kaotisk. Men få mårran med dere og ha med niste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå