Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #26 Skrevet 1. mars 2014 Den grusomme blomsten jeg fikk av mannen i morsdagsgave. Den ser helt forjævlig ut og den vil aldri dø! Anonymous poster hash: 9d665...656 Jeg vil se! Anonymous poster hash: ac2c2...ca3
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #27 Skrevet 1. mars 2014 Reklamepost, en kleenexboks, et glass med saft, en skål med godis, et hårstrikk, en fjernkontroll og et brukt fat med knekkebrødsmuler. Real life.... Anonymous poster hash: ab6cd...27b
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #28 Skrevet 1. mars 2014 En hvit vase som er formet som en pistol med en falsk blomst oppi,å ved siden av har jeg sølvfarget hodeskalle. Dette står oppå ett lite svart pyntefat eller hva jeg skal kalle det. Anonymous poster hash: a6bd2...8dc Skulle gjerne sett denne også jeg Anonymous poster hash: ac2c2...ca3
Fomle84 Skrevet 1. mars 2014 #30 Skrevet 1. mars 2014 Ingenting nå for tiden. Småen på 10 mnd river det bare ned..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #31 Skrevet 1. mars 2014 en hvit vase som ser ut som et garn nøste med lilla/rosa roser i, fikk til vdagen & de er fortsatt mega fine. to store duft lys med lavendel farge & duft, i store glass "vaser" ingen duk, den har hundene tygget istykker når de var små. Anonymous poster hash: 79805...92e
sug lut Skrevet 1. mars 2014 #32 Skrevet 1. mars 2014 Knasende rosa og übergul løper, indonesisk steintøyfat som burde hatt frukt men har kubbelys i stedet. Men fra og med i morra er alt borte og minst halve bordet blir plantebord. 120 blomsterfrø i torvpotter er vårens peneste eventyr.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #33 Skrevet 1. mars 2014 Sinksalve, nesespray, termometer, dorull, lusekam, Natusan Balsam Spray, memo og tre på rad, fjernkontroll, ett glass rød saft ++++ Anonymous poster hash: f60d1...772
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 1. mars 2014 #34 Skrevet 1. mars 2014 Pynten på bordet vårt er det 3 åringen som bestemmer. Akkurat å er det 5 skåler med forskjellig oppkuttet frukt, 2 lekemobiler, lekefrukt, kindereggsjokolade, 2 biler, en vannflaske og en kopp med saft. Nytter ikke å ha ordentlig pynt der når bordet blir brukt som lekeplass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå