Gå til innhold

Jeg er Fru Åsta


Anbefalte innlegg

Gjest BloggerFrue
Skrevet

Det er jeg som er Fru Åsta/Jomfruer/ Blomsterfiffi / Gitar-frøken-Trine B Mariedama.

 

Men jeg er ikke Snydnes. Nå lat dere Snydnes få være i fred og jeg kommer til å rapportere all helsing av henne i fremtiden. Det skikkeligt dårligst gjort å hetse noen på den måten.

Videoannonse
Annonse
Gjest Snydens
Skrevet

takk endel.. moderator har ikke ville si noe som helst i mitt forsvar bare latt hetsingen pågå.. glad for at du skriver dette :)))

Skrevet

Næh.



Anonymous poster hash: 5a86f...ca0
Skrevet

Kan ikke du bare gå og leke med de store bilene på e-18?

Gjest Snydens
Skrevet

Kan ikke du bare gå og leke med de store bilene på e-18?

en liten frekkas du.. 

Skrevet

Ja, nå lurte du oss igjen ,gitt!

Makan

Skrevet

Og der vart Snydens slettet! Takk moderatorer!!!!!

 

Anonymous poster hash: 5bace...e1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...