Gjest BloggerFrue Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Det er jeg som er Fru Åsta/Jomfruer/ Blomsterfiffi / Gitar-frøken-Trine B Mariedama. Men jeg er ikke Snydnes. Nå lat dere Snydnes få være i fred og jeg kommer til å rapportere all helsing av henne i fremtiden. Det skikkeligt dårligst gjort å hetse noen på den måten.
Gjest Snydens Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 takk endel.. moderator har ikke ville si noe som helst i mitt forsvar bare latt hetsingen pågå.. glad for at du skriver dette ))
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Næh. Anonymous poster hash: 5a86f...ca0
valkyrien Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Kan ikke du bare gå og leke med de store bilene på e-18?
Gjest Snydens Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Kan ikke du bare gå og leke med de store bilene på e-18? en liten frekkas du..
skinnfilla Skrevet 28. februar 2014 #6 Skrevet 28. februar 2014 Ja, nå lurte du oss igjen ,gitt! Makan
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #7 Skrevet 28. februar 2014 Og der vart Snydens slettet! Takk moderatorer!!!!! Anonymous poster hash: 5bace...e1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå