Gå til innhold

Jeg er oppmerksomhetsyk


Anbefalte innlegg

Gjest BloggerFrue
Skrevet

Jeg vet at mange synest at det er irriterende at jeg blogger her inne. Jeg har fått mange kommentarer her inne at jeg ikke er velkommen her inne osv.

 

Er jeg plagsom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, her er plass til alle ;-)

 

Anonymous poster hash: 22fe6...a94

Gjest Snydens
Skrevet

det er selvfølgelig plass til deg også her inne.. bare blogg i vei du vi burde hatt en egen dagbokfunksjon her inne som de har inne på KG! men folka her inne har trodd at jeg er deg eller en annen bruker med navn fru åsta?? er dette deg?? 

Gjest BloggerFrue
Skrevet

det er selvfølgelig plass til deg også her inne.. bare blogg i vei du vi burde hatt en egen dagbokfunksjon her inne som de har inne på KG! men folka her inne har trodd at jeg er deg eller en annen bruker med navn fru åsta?? er dette deg??

 

 

Ja det er meg. Men nå skriver jeg kun blogg her inne. Det er utrolig dårligst gjort av de andre brukerens her inne å hetse deg sånn.

 

Det er jeg som skulle blitt helsa her inne.

Gjest Snydens
Skrevet

 

det er selvfølgelig plass til deg også her inne.. bare blogg i vei du vi burde hatt en egen dagbokfunksjon her inne som de har inne på KG! men folka her inne har trodd at jeg er deg eller en annen bruker med navn fru åsta?? er dette deg??

 

Ja det er meg. Men nå skriver jeg kun blogg her inne. Det er utrolig dårligst gjort av de andre brukerens her inne å hetse deg sånn.

 

Det er jeg som skulle blitt helsa her inne.

 

men kanke du bare skrive et innlegg om at det er du som er fru åsta og ikke meg da??? de skal ikke hetse deg uansett det skal vi sørge for...men de trenger å få det slengt tilbake at de tok feil med meg at jeg var fru åsta.. kanskje de får litt dårlig samvittighet av å ha hetset meg uten grunn??

Gjest BloggerFrue
Skrevet

 

 

det er selvfølgelig plass til deg også her inne.. bare blogg i vei du vi burde hatt en egen dagbokfunksjon her inne som de har inne på KG! men folka her inne har trodd at jeg er deg eller en annen bruker med navn fru åsta?? er dette deg??

 

Ja det er meg. Men nå skriver jeg kun blogg her inne. Det er utrolig dårligst gjort av de andre brukerens her inne å hetse deg sånn.

Det er jeg som skulle blitt helsa her inne.

men kanke du bare skrive et innlegg om at det er du som er fru åsta og ikke meg da??? de skal ikke hetse deg uansett det skal vi sørge for...men de trenger å få det slengt tilbake at de tok feil med meg at jeg var fru åsta.. kanskje de får litt dårlig samvittighet av å ha hetset meg uten grunn??

 

Det skal jeg gjøre :)

Skrevet

Samvittigheten min kommer nok til å holde meg våken i natt, ja.

  • 4 måneder senere...
Skrevet

Herregud 😂

 

Anonymous poster hash: f088c...f1d

Skrevet

Du vil neppe få så mye oppmersomhet som du påstår, her inne.

Bloggere er ikke verdsatt her inne.

Det er stort sett voksne folk, men også hønsehjerner som deg her inne.

Fatt det, Fru Åsta. Som ikke er ønsket her inne.

 

Anonymous poster hash: 5542a...d71

Skrevet

Samtale med seg selv, faktisk. Ikke dårlig ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...