Gjest BloggerFrue Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Jeg vet at mange synest at det er irriterende at jeg blogger her inne. Jeg har fått mange kommentarer her inne at jeg ikke er velkommen her inne osv. Er jeg plagsom?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Neida, her er plass til alle ;-) Anonymous poster hash: 22fe6...a94
Gjest Snydens Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 det er selvfølgelig plass til deg også her inne.. bare blogg i vei du vi burde hatt en egen dagbokfunksjon her inne som de har inne på KG! men folka her inne har trodd at jeg er deg eller en annen bruker med navn fru åsta?? er dette deg??
Gjest BloggerFrue Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 det er selvfølgelig plass til deg også her inne.. bare blogg i vei du vi burde hatt en egen dagbokfunksjon her inne som de har inne på KG! men folka her inne har trodd at jeg er deg eller en annen bruker med navn fru åsta?? er dette deg?? Ja det er meg. Men nå skriver jeg kun blogg her inne. Det er utrolig dårligst gjort av de andre brukerens her inne å hetse deg sånn. Det er jeg som skulle blitt helsa her inne.
Gjest Snydens Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 det er selvfølgelig plass til deg også her inne.. bare blogg i vei du vi burde hatt en egen dagbokfunksjon her inne som de har inne på KG! men folka her inne har trodd at jeg er deg eller en annen bruker med navn fru åsta?? er dette deg?? Ja det er meg. Men nå skriver jeg kun blogg her inne. Det er utrolig dårligst gjort av de andre brukerens her inne å hetse deg sånn. Det er jeg som skulle blitt helsa her inne. men kanke du bare skrive et innlegg om at det er du som er fru åsta og ikke meg da??? de skal ikke hetse deg uansett det skal vi sørge for...men de trenger å få det slengt tilbake at de tok feil med meg at jeg var fru åsta.. kanskje de får litt dårlig samvittighet av å ha hetset meg uten grunn??
Gjest BloggerFrue Skrevet 28. februar 2014 #6 Skrevet 28. februar 2014 det er selvfølgelig plass til deg også her inne.. bare blogg i vei du vi burde hatt en egen dagbokfunksjon her inne som de har inne på KG! men folka her inne har trodd at jeg er deg eller en annen bruker med navn fru åsta?? er dette deg?? Ja det er meg. Men nå skriver jeg kun blogg her inne. Det er utrolig dårligst gjort av de andre brukerens her inne å hetse deg sånn. Det er jeg som skulle blitt helsa her inne. men kanke du bare skrive et innlegg om at det er du som er fru åsta og ikke meg da??? de skal ikke hetse deg uansett det skal vi sørge for...men de trenger å få det slengt tilbake at de tok feil med meg at jeg var fru åsta.. kanskje de får litt dårlig samvittighet av å ha hetset meg uten grunn?? Det skal jeg gjøre
Fero Skrevet 28. februar 2014 #7 Skrevet 28. februar 2014 Samvittigheten min kommer nok til å holde meg våken i natt, ja.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #8 Skrevet 6. juli 2014 Herregud 😂 Anonymous poster hash: f088c...f1d
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #9 Skrevet 6. juli 2014 Du vil neppe få så mye oppmersomhet som du påstår, her inne. Bloggere er ikke verdsatt her inne. Det er stort sett voksne folk, men også hønsehjerner som deg her inne. Fatt det, Fru Åsta. Som ikke er ønsket her inne. Anonymous poster hash: 5542a...d71
SuperFries Skrevet 6. juli 2014 #10 Skrevet 6. juli 2014 Samtale med seg selv, faktisk. Ikke dårlig ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå