Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Merket dere at han forberedet seg på noe vis, ante dere misstanke? Jeg og mannen har snakket om det en stund, vi kan snakke løst og fast hvor vi vil gifte oss men har ingen dato. Vi var på kjøpesenteret her om dagen, da vi gikk forbi gullsmeden og han drog meg med inn for han var nysgjerrig om jeg kunne vise hvilken type ring jeg likte. Han kan også finne på å ta små runde ting som ligner på ring (plastikkting, pinner, tråd osv og lage i ringform) å putte på fingeren min. Kan jeg ta dette som et tegn på at han forbereder seg på å fri til meg? (Iiiik) Anonymous poster hash: 2a1d2...744
I scream for icecream! Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Jeg har faktisk blitt fridd til tre (!) ganger! Den første gangen var overraskende, den andre var vel litt ventet, men den siste var veldig overraskende igjen. Nå skal jeg endelig gifte meg på ordentlig. Høres ut som din begynner å nærme seg forlovelsesklar ja.
Rediken Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Første gang kom det som et sjokk. Min ekskjæreste kom hjem fra jordarundt reise og fridde. (Jeg hadde til og med fått meg en ny en!) Andre gangen hadde jeg en liten mistanke for mannen min hadde tilfeldigvis booket romantisk weekend OG han virket nervøs i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Ja, jeg merket det. Vi skulle ut å spise og han lurte på hva jeg skulle ha på meg, noe han aldri har spurt om, verken før eller siden! Og så virket han litt nervøs et par dager før. Jeg følte det på meg hele dagen, før det kom på kvelden Anonymous poster hash: d48c3...a60
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Jeg visste jo at han ville gifte seg med meg, han hadde gjort uttrykk for det. Men jeg ble veldig overrasket da han satte seg på kne foran meg. Hadde ikke den minste anelse om at han skulle gjøre det. Nå er dette noen år siden og vi er fortsatt ikke gift, men vi lever som om vi skulle vært gift. Vi mangler bare det formelle.. vi er visst bare litt trege kan man si Anonymous poster hash: a4e9c...675
IceNose Skrevet 28. februar 2014 #6 Skrevet 28. februar 2014 Jeg ante ingentingen! Og han visste det egentlig ikke selv Han bestemte seg brått kvelden før at han skulle gjøre det.På romantisk ferie i Asia
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. februar 2014 #7 Skrevet 28. februar 2014 Jeg ble fridd til i min tja voksne ungdom? Han var så tåpelig at hver gang jeg gjorde noe som var litt teit eller lite overveid så sa han at jeg egentlig ikke var helt giftemateriale. En gang ba jeg han holde kjeft til han hadde noe fint å si og faktisk ville fri. Så da sa han at han ville det, og tok meg med for å kjøpe ring, og fridde samme kveld. Skulle tro at å bli fridd til på stranden i Kroatia med roser var et romantisk øyeblikk.. men vi holdt på å le oss i hjel så romantikken døde liksom litt
Sokkedyret Skrevet 1. mars 2014 #9 Skrevet 1. mars 2014 Jeg skjønte på forhånd at noe var på ferde. Fikk noen små hint, som han egentlig ikke mente å gi men jeg plukket det opp likevel. Jeg ble likevel kjempeoverrasket når han plutselig stod på kne foran meg. Høres ut som din har noen planer ja ;-) Bare å glede seg.
pip pip Skrevet 1. mars 2014 #10 Skrevet 1. mars 2014 Vi hade snakket litt om det. Hadde hus og barn, så vi var jo godt etablert sammen allerede. Han bestilte tur til Dublin og fridde der:) Var overraskende, hadde trodd det kom til å skje litt senere.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #11 Skrevet 1. mars 2014 Tja, på en måte så kom det ikke som en overraskelse siden vi hadde vært sammen i 4 år og jeg maste om frieri, men likevel ble jeg paff når det skjedde. Han sa at han hadde kjøpt en liten oppmerksomhet til meg som jeg skulle få Ila av ferien siden jeg hadde vært så flink med neglebiting slutt (hadde fæle negler og bånd i maaaaange år), i tillegg til at jeg ble uteksaminert fra høyskolen samme sommer. Feriedagene gikk og jeg begynte og lure på hva som var på ferde siden han ikke gav meg gaven. Men den ene kvelden vi var Venezia (var på cruise) så tenkte jeg at, skal han fri, så må jo det bli her! Og Joda, etter en stille stund i gondol hvor vi beundrer atmosfæren i venezia, så gikk han ned på kne og fridde :-) romantisk og skikkelig klisje, men såååå rørende! Et drøyt år etter var vi tilbake i Venezia, denne gang som mann og kone :-) Anonymous poster hash: 778a6...0f4
Vossafår Skrevet 1. mars 2014 #12 Skrevet 1. mars 2014 Møtte han rett etter hans første ekteskap havarerte så jeg drømte vel ikke om bryllup på lange tider, etter et år fridde han helt overraskende. Så overraskende at jeg ikke trodde han engang, hehe.. Bryllup et år etter det igjen. Fantastisk.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #13 Skrevet 1. mars 2014 Jeg har fridd og tror neppe mannen min mistenkte noe, særlig siden det var et innfall og jeg bestemte meg for å gjøre det samme dag:) Anonymous poster hash: b8c94...560
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå