Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 .. Anonymous poster hash: f4b51...3fa
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 migrene - ingen unnskyldning for å ikke fullføre høyere utdanning eller arbeide. Anonymous poster hash: dc487...409
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 .. jeg har vært psykotisk, nå frisk og jobber 100 % i en jobb med høyt tempo og mye ansvar. Stolt av veien jeg har gått:-D Anonymous poster hash: f4b51...3fa
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Depresjon og angst Anonymous poster hash: fe6a4...edd
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Depresjon og angst. Og toksisk sjokk syndrom Anonymous poster hash: fe6a4...edd
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #6 Skrevet 28. februar 2014 Hjerteflimmer Anonymous poster hash: d1c53...c53
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #8 Skrevet 28. februar 2014 Reflux, endometriose, gallestein, krystallsyken, ocd og matintolleranser. Anonymous poster hash: c6591...f56
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #10 Skrevet 28. februar 2014 Ovarial cancer, meig syndrom og hjernesvulst. ... jeeeiii Anonymous poster hash: b1351...d00
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #11 Skrevet 28. februar 2014 Har hatt epilepsi, men har ikke lenger epileptisk aktivitet i hjernen (takk gud for det), og har ulcerøs kolitt. Ellers så har jeg vel hatt det vanlige som lungebetennelse, bronkitt, øreværk, halsbetennelse, influensa osv osv... Man får jo tross alt en "diagnose" når man går til legen med dette også. Anonymous poster hash: a8d25...0e3
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #12 Skrevet 28. februar 2014 Har ADHD og en veldig spesiell hyperacusis Har hatt Gule stafylikokker som var mrsa (antibiotikaresistent) i PUPPEN! (Ammet) Kul på synsnerven som laget et ødem Forhøyet trykk i hjernen Svimmelhet av ukjent årsak (antakelig nakken) Symptomgivend bekkenløsning Sosial angst Generell angst Depresjoner RS-viruset, sånn at det ble ganske ille Ellers det vanlige som influensa, streptokokk-halsbetennelse, uvi, vannkopper ol. Anonymous poster hash: 9eb6e...be0
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #13 Skrevet 28. februar 2014 Gravid opptil flere ganger. Er det en egen diagnose i diagnosesystemet som leger bruker? Da har jeg hatt det + en SA Anonymous poster hash: 9eb6e...be0
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. februar 2014 #14 Skrevet 28. februar 2014 Fibromyalgi ME migrene Og de vanlige diagnosene man får når man går til legen som noen andre har nevnt oppi her.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #15 Skrevet 28. februar 2014 Bipolar 2, ADHD, fibromyalgi, magesår, ulcerøs colitt, angst, migrene. Men er ved godt mot da, skal få det bra en vakker dag<3 det kunne vært mye verre! Anonymous poster hash: 8b375...335
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #16 Skrevet 28. februar 2014 migrene - ingen unnskyldning for å ikke fullføre høyere utdanning eller arbeide. Anonymous poster hash: dc487...409 Da går jeg ut i fra at du har medisiner som virker på deg? Eller kanskje ikke så hardt rammet? Om dette IKKE er tilfelle må jeg si du har en fantastisk utholdenhet og evne til å klare deg gjennom ufattelige smerter! Anonymous poster hash: 8b709...418
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #17 Skrevet 1. mars 2014 Hvis man ser bort fra vanlige infeksjoner, barnesykdommer osv.: - Depresjon og lett angst - Psykisk ubalanse situasjonsbetinget (sorg) Anonymous poster hash: 320d5...ca9
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #18 Skrevet 1. mars 2014 Regnes barnesykdommene? I så fall har jeg hatt alle - og jada, jeg er fullvaksinert. Kusma fikk jeg riktignok før det ble innført i barnevaksinasjonsprogrammet. Eller har jeg hatt diverse - får stort sett bare slike rare ting som ikke så mange andre får, eller jeg får det på tidspunkt når det ikke enda er "anerkjent" som diagnoser, men senere blir det. Men, blir da frisk av det meste også, ser det ut som Anonymous poster hash: f94e1...368
Gjest lemon-aid Skrevet 1. mars 2014 #19 Skrevet 1. mars 2014 Krystallsyken/BPPV, ingenting alvorlig :-)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #20 Skrevet 1. mars 2014 Ptsd / tvangstanker / angst / depresjon Anonymous poster hash: dd720...b80
2005&2010 Skrevet 1. mars 2014 #21 Skrevet 1. mars 2014 Panikkangst, og har ett akkurat nå. Snart hatt det i 2 timer:-(
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #22 Skrevet 1. mars 2014 ADHD laktoseintoleranse cøliaki Astma Heldigvis ingenting som påvirker meg noe særlig i hverdagen, og klarer meg fint uten medisiner Anonymous poster hash: 1e4f9...d95
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #23 Skrevet 1. mars 2014 migrene - ingen unnskyldning for å ikke fullføre høyere utdanning eller arbeide. Anonymous poster hash: dc487...409 Kommer an på hyppighet og hvor kraftig en blir rammet. Finnes forskjellige grader vet du:-) Anonymous poster hash: 34098...e3a
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #24 Skrevet 1. mars 2014 Panikkangst, og har ett akkurat nå. Snart hatt det i 2 timer:-( Huff, ikke noe særlig. Åssen føles det? Litt nysgjerrig. Hørt mange som har hatt det, men aldri fått beskrivelse. Anonymous poster hash: 34098...e3a
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #25 Skrevet 1. mars 2014 Astma, allergi,muskel og leddsmerter/fibromyalgi og angst. Anonymous poster hash: 34098...e3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå