Gå til innhold

hvilke diagnoser har du (hatt)?


Anbefalte innlegg

Skrevet

..

 

Anonymous poster hash: f4b51...3fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

migrene - ingen unnskyldning for å ikke fullføre høyere utdanning eller arbeide.

 



Anonymous poster hash: dc487...409
Skrevet

.. jeg har vært psykotisk, nå frisk og jobber 100 % i en jobb med høyt tempo og mye ansvar. Stolt av veien jeg har gått:-D

 

Anonymous poster hash: f4b51...3fa

Skrevet

Depresjon og angst

 

Anonymous poster hash: fe6a4...edd

Skrevet

Depresjon og angst. Og toksisk sjokk syndrom

 

Anonymous poster hash: fe6a4...edd

Skrevet

Hjerteflimmer

 

Anonymous poster hash: d1c53...c53

Skrevet

Gravid opptil flere ganger. 

Skrevet

Reflux, endometriose, gallestein, krystallsyken, ocd og matintolleranser.



Anonymous poster hash: c6591...f56
Skrevet

Ovarial cancer, meig syndrom og hjernesvulst. ... jeeeiii

 

Anonymous poster hash: b1351...d00

Skrevet

Har hatt epilepsi, men har ikke lenger epileptisk aktivitet i hjernen (takk gud for det), og har ulcerøs kolitt.

Ellers så har jeg vel hatt det vanlige som lungebetennelse, bronkitt, øreværk, halsbetennelse, influensa osv osv... Man får jo tross alt en "diagnose" når man går til legen med dette også.



Anonymous poster hash: a8d25...0e3
Skrevet

Har ADHD og en veldig spesiell hyperacusis

 

Har hatt

Gule stafylikokker som var mrsa (antibiotikaresistent) i PUPPEN! (Ammet)

Kul på synsnerven som laget et ødem

Forhøyet trykk i hjernen

Svimmelhet av ukjent årsak (antakelig nakken)

Symptomgivend bekkenløsning

Sosial angst

Generell angst

Depresjoner

RS-viruset, sånn at det ble ganske ille

 

Ellers det vanlige som influensa, streptokokk-halsbetennelse, uvi, vannkopper ol.

 

 

 

Anonymous poster hash: 9eb6e...be0

Skrevet

Gravid opptil flere ganger.

Er det en egen diagnose i diagnosesystemet som leger bruker?

 

Da har jeg hatt det + en SA

 

Anonymous poster hash: 9eb6e...be0

Skrevet

Fibromyalgi

ME

migrene

 

Og de vanlige diagnosene man får når man går til legen som noen andre har nevnt oppi her.

Skrevet

Bipolar 2, ADHD, fibromyalgi, magesår, ulcerøs colitt, angst, migrene.

Men er ved godt mot da, skal få det bra en vakker dag<3 det kunne vært mye verre!

 

Anonymous poster hash: 8b375...335

Skrevet

migrene - ingen unnskyldning for å ikke fullføre høyere utdanning eller arbeide.  Anonymous poster hash: dc487...409

Da går jeg ut i fra at du har medisiner som virker på deg? Eller kanskje ikke så hardt rammet?

Om dette IKKE er tilfelle må jeg si du har en fantastisk utholdenhet og evne til å klare deg gjennom ufattelige smerter!

 

 

 

Anonymous poster hash: 8b709...418

Skrevet

Hvis man ser bort fra vanlige infeksjoner, barnesykdommer osv.:

 

- Depresjon og lett angst

- Psykisk ubalanse situasjonsbetinget (sorg)



Anonymous poster hash: 320d5...ca9
Skrevet

Regnes barnesykdommene? ;) I så fall har jeg hatt alle - og jada, jeg er fullvaksinert. Kusma fikk jeg riktignok før det ble innført i barnevaksinasjonsprogrammet.

Eller har jeg hatt diverse - får stort sett bare slike rare ting som ikke så mange andre får, eller jeg får det på tidspunkt når det ikke enda er "anerkjent" som diagnoser, men senere blir det.

 

Men, blir da frisk av det meste også, ser det ut som :)



Anonymous poster hash: f94e1...368
Gjest lemon-aid
Skrevet

Krystallsyken/BPPV, ingenting alvorlig :-)

Skrevet

Ptsd / tvangstanker / angst / depresjon



Anonymous poster hash: dd720...b80
Skrevet

Panikkangst, og har ett akkurat nå. Snart hatt det i 2 timer:-(

Skrevet

ADHD

laktoseintoleranse

cøliaki

Astma

 

Heldigvis ingenting som påvirker meg noe særlig i hverdagen, og klarer meg fint uten medisiner :)



Anonymous poster hash: 1e4f9...d95
Skrevet

 

migrene - ingen unnskyldning for å ikke fullføre høyere utdanning eller arbeide.

 

 

Anonymous poster hash: dc487...409

 

Kommer an på hyppighet og hvor kraftig en blir rammet. Finnes forskjellige grader vet du:-)

 

Anonymous poster hash: 34098...e3a

Skrevet

Panikkangst, og har ett akkurat nå. Snart hatt det i 2 timer:-(

Huff, ikke noe særlig. Åssen føles det? Litt nysgjerrig. Hørt mange som har hatt det, men aldri fått beskrivelse.

 

Anonymous poster hash: 34098...e3a

Skrevet

Astma, allergi,muskel og leddsmerter/fibromyalgi og angst. 



Anonymous poster hash: 34098...e3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...