Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Jeg ser med skrekk og gru på hvordan samfunnet stadig bidrar til økende vekst av selvdyrkelse og egoisme. Synes det er i overkant interresant med mennesker, samfunn, holdninger, verdier og dets dynamiske gang. I dag synes jeg det handler veldig veldig mye om meg selv, meg selv, mitt behov, mine barn, jeg er sliten, jeg er flink, se jeg trener, se jeg spiser sunt, se jeg kan bake, se jeg kan lage sunn mat, se jeg reiser og se min kjole! En liten digresjon og fredagsapell fra meg: Send en mld og spør hvordan noen andre har det. Ring og hør om DU kan gjøre noe for andre. Prat mindre om deg selv og lytt mer, vi er utstyrt med en munn og TO ører. Sett deg selv tilside for et øyeblikk og titt opp fra tastene, er det noen rundt deg som trenger en liten oppmuntring? Stopp opp et lite øyeblikk og la tankene vandre. Hvem trener du for? Hvorfor trener du? Hvorfor må du bevise at du lager sunn mat? Hvorfor må du fortelle andre en brøkdel av historien din som ikke viser deg? Dette er veldig genraliserende, jeg vet, men bær over. Slik som alle bærer over med å være tilskuere til veldig manges høytidlige selvprofetier i en verden som mer og mer handler om preg av konkurranse om å være best, tynnest, best trent, beste kone, beste barn, and so on. God fredag. Anonymous poster hash: 83013...e39
Gjest lillehi Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Et godt og tankevekkende innlegg😃 å se andre og å gi en oppmerksomhet i hverdagen er noe som kan glede mer enn noen aner! Jeg fikk selv for noen dager en oppmerksomhet fra en annen bruker her inne, og den gleden det ga meg kommer jeg til å bære inne i meg lenge💕 det koster lite å vise et annet menneske at du bryr deg! God helg fra meg og💖
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå