Gå til innhold

Har du et minne som på en måte er bare "ditt"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var 15 og superforelsket i en skjønn, men veldig sjenert gutt.

Det var sommer og vi var på en fest på en hytte i skærgården (drakk jo ikke på den tiden, så vi var helt edrue). Det var mange på denne festen, og plutselig spurte han om vi skulle gå en liten tur. Ingenting skjedde, vi bare satt på et svaberg og pratet.Det var så hyggelig....det ble aldri noe "alvorlig" mellom oss siden han var så sjenert,men vi liksom flørtet litt.....en nydelig gutt.

Dessverre ble han drept i en bilulykke 1,5 år senere,men minnet om sommernatten vil alltid være der,derfor blir jeg alltid også så trist da jeg hører "Alone"med Heart.....den hørte vi i det fjerne da vi satt der på svaberget....

Anonymous poster hash: b13fa...3eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En jeg var forelsket i før kom å kysset meg midt på truten, veldig offentlig, på en lokal festival. Jeg var vakt og han var drita. Gubben min og alle sto med ryggen til. Ble veldig paff, og forsto liksom ikke hva som hadde skjedd og om det hadde skjedd, siden ingen så det!

Anonymous poster hash: f3275...77a
Skrevet

Det var en nayt jeg hadde vært på fest med en vennegjeng, og skulle sove hos ei venninne og typen hennes, da det var en annen by enn der jeg bodde. Var litt betatt av en gutt i denne gjengen. Han fulgte meg og dette paret hjem til dem, for det var rett ved der han bodde. Han hadde ikke så lyst til å gå hjem med en gang, så han og jeg ble sittende å skravle til 5-6 om morgenen. om alt mellom himmel og jord egentlig. det var så koselig.. regner med at han har glemt det nå....

Anonymous poster hash: 03142...8d3

Skrevet

Da jeg var 15 var jeg i et belastet rusmiljø. Var sammen med en sprøytenarkoman. En nydelig gutt.

Han ville ikke jeg skulle havne utpå kjøret så han gjorde det slutt og ba meg ta kontakt med straighte venner.

Noen mnd etter var det nyttårsaften og vi var en hel gjeng i sentrum. Da så jeg ham litt bortforbi oss.

Kjente jeg ble helt varm i kroppen og gikk bort til ham. Han ble glad for å se meg.

Da kl slo 24 ga meg det beste kysset jeg noen gang har fått. Etter det ble vi enige om å aldri møtes igjen.

Dette kysset er det beste og såreste minne jeg aldri deler med noen.

Anonymous poster hash: 2e5a9...d8b

Skrevet

Ja!

Da jeg ble innlagt på psykiatrisk avdeling. Jeg satt meg på sengen og var så dypt ulykkelig og så utrolig lettet på samme tid.

Et helt spesielt sårt øyeblikk hvor jeg var nærmere meg selv enn jeg noen gang hadde vært før.

Anonymous poster hash: 7d3ae...8bf

Skrevet

For noen vakre minner dere har. Sårbare, men veldig vakre :)

Anonymous poster hash: 51c24...658

Skrevet

Ja. Første gang jeg klina skikkelig med en gutt jeg var forelsket i. Jeg var 17 han var 21. Var veldig uskyldig og SÅ fantastisk deilig. Vi hørte på en kassett og en sang med Anita Skorgan var så fin, den het "Jeg elsker"

Vi ble aldri kjærester. Fire år senere døde han i en stygg ulykke. Vi hadde på den tiden mistet kontakten og jeg fant det ut når det var et helsides bilde av han i VG.

Det er mange år siden nå. Fortsatt kan jeg svinge innom graven hans om jeg er på de kanter.

Det hender jeg hvisker til han når jeg sitter litt ved graven hans "jeg har aldri glemt deg"

Lurer på hvordan livet hans ville vært om han fikk leve.

Anonymous poster hash: d3f06...1cb

Skrevet

Hadde en bestekamerat som var dypt forelsket i meg. Vi var begge rundt 16-17 år gamle.
Jeg var i et forhold, men hadde likevel følelser for denne bestekameraten, men jeg gjorde aldri noe av dem av lojalitet til kjæresten min.

En gang jeg var hos han sovnet jeg på sofaen hans, og da jeg våknet dagen etter hadde han sovnet bak meg med armen rundt meg. Sofaen var smal, men det var likevel så behagelig.

Det var aldri noe press fra denne nydelige gutten og han var bare gjennomført fantastisk. Det var noe så søtt over det. Jeg kan ikke forklare det.

Han tok dessverre livet sitt noen år senere, og jeg angrer hver dag på at jeg ikke fulgte hjertet og ble sammen med han. Selv om utfallet hadde vært det samme så skulle jeg ønske jeg kunne ha gjort han lykkelig.

Anonymous poster hash: 0478b...db1
Skrevet

Hi her.

På en måte "godt" å se at andre også har kjære,gode minner som er bare egne.....som en ikke deler med andre.

Jeg har også vært innom graven hans et parganger, bare for å si "hei".

Denne nydelige gutten vil alltid være i mitt ❤️

Anonymous poster hash: 22da6...d22

Skrevet

Besteforeldrene mine bodde et stykke unna men da jeg studerte bodde jeg i samme by. Hadde for vane å besøke dem minst hver 14. dag. Bestefaren min har aldri vært noen følelsens mann og han var ikke alltid så lett å komme innpå men hver gang etter mitt besøk fulgte han meg til kollektivtransporten....vi gikk der side ved side og når det var tid for farvel klemte han meg, takket for besøket og ba meg komme igjen snart. Nylig døde han så nå er minnet om oss to side ved side bare mitt:)

Anonymous poster hash: 34d35...8ab

Skrevet

Bestefaren min som passet på at ikke mine alkoholiserte foreldre drakk for mye med å komme på uanmeldt besøk på kveldene. For oss i familien var det stressende å ha han der, for foreldrene mine ble irriterte og gjorde at vi barna også ble det. I voksen alder skjønte jeg hva han hadde gjort og fikk takket han alene noen uker før han døde. Han svarte bare "jeg såg, men jeg vant ikke, beklager.."

Anonymous poster hash: b9c4c...f2b

Skrevet

Bestefaren min som passet på at ikke mine alkoholiserte foreldre drakk for mye med å komme på uanmeldt besøk på kveldene. For oss i familien var det stressende å ha han der, for foreldrene mine ble irriterte og gjorde at vi barna også ble det. I voksen alder skjønte jeg hva han hadde gjort og fikk takket han alene noen uker før han døde. Han svarte bare "jeg såg, men jeg vant ikke, beklager.."

Anonymous poster hash: b9c4c...f2b

Sterkt :(

Anonymous poster hash: 0478b...db1

Skrevet

Det er mitt minne selv om jeg ikke var alene der.

Jeg var på et kurs, og før vi satte i gang gjorde vi en guidet meditasjon. Det var første gang jeg var ned på noe lignende, og det gjorde et uendelig sterkt inntrykk på meg.

For første gang i livet følte jeg meg "hel", verdt noe og som en del av "noe stort".

Anonymous poster hash: a6636...cc0

Skrevet

Da jeg var student for nesten 10 år siden hadde jeg en venn som var en del eldre enn meg, kanskje 8 år eldre, egentlig i en helt annen livsfase enn meg, men uten familie og barn og sånt. Vi treftes av og til, så film, prata, lo, sov i samme seng. Vi hadde kyssa litt, hadde ikke sex. Det varte ikke så lenge da jeg var opptatt med å studere. Så vi mista kontakten, ble aldri noe mer. Jeg kan noen ganger ta meg i å tenke på ham og de koselige stundene vi hadde. Siste jeg hørte fra han var for 6 år siden, da jeg hadde fått første barnet. Jeg hadde babyen som profilbilde på msn, og han skrev bare gratulerer, hun er like søt som mora. Jeg ble varm om hjertet og skrev bare takk med smilemunn. Jeg synes det er et fint minne for der er ingen kjærlighetssorg, bitterhet, tanker om god/dårlig sex, bare koselige minner som varte en kort stund. Håper han har det fint nå og er vel etablert med familie. :-)

Anonymous poster hash: 5b150...b79

Skrevet

Jeg hadde en periode der jeg var veldig deprimert og syntes mye synd på meg selv. Hvorfor er ikke så viktig. jeg var iallefall på besøk til min bestemor. Var bare jeg og henne der, bestefar døde for mange mange år siden. Jeg husker jeg lå å furtet i senga og syntes synd på meg selv. Bestemor kom inn på rommet der jeg lå og spurte hva det var. Kranglingen som kom av dette husker jeg ikke på, men husker godt at hun ble sint på meg og sa: det er ikke bare du dom har det rævva, jeg havnet på sykehus etter flere selvmordsforsøk da din bestefar døde! Så stormet hun ut døra og slamret den bak seg. Kanskje ikke det triveligste minnet om henne, men etter den krangelen der fikk jeg et nytt syn på bestemor og vi fikk et tettere og bedre bånd♡ jeg fikk igså et helt nytt syn på mitt eget liv.

Dette har jeg aldri fortalt noen og jeg mistet bestemor i høst, så dette minnet er mitt, og bare mitt. gravid og hormonell her nå, så måtte låse meg inn på badet og gråte en skvett:')

Anonymous poster hash: 389c8...3a8

Skrevet

Godt med disse minnene som er så veldig private, som vi bærer med oss i hjertet, og tar frem innimellom ❤️❤️

Anonymous poster hash: 22da6...d22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...