Gjest Jigglewiggle Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Gamle høna her har funnet pinterest og nå får jeg ikke gjort mer i kveld Ligger rett ut i sofaen med is og mobil, nå er det helg dere
Gjest Jigglewiggle Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 http://cheezburger.com/6965633536 Ha ha, det er hverdagsglamour det
AvMåneskinnGrorDetNADA Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Herrrrrlig. Det er meg om 5 eller 10 år. Da kan det bli gøy å trene. Å spille dart etter 4 longdrink-glass med vodka har jeg erfart er hysterisk morsomt
Gjest Jigglewiggle Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Herrrrrlig. Det er meg om 5 eller 10 år. Da kan det bli gøy å trene. Å spille dart etter 4 longdrink-glass med vodka har jeg erfart er hysterisk morsomt Jeg ser for meg at det kan bli hysterisk morsomt med planke, utfall og slyngetrening Sa jeg at på pinterest har jeg lært å lage vannmelonssangria, hjemmelaget baileys og diverse andre alkoholmorsomheter? Wow sier jeg bare
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Jeg lurer veldig på hvordan man egentlig skal uttale pinterest.. Det er garantert morsomere på min måte
frk Nilsen Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Herrrrrlig. Det er meg om 5 eller 10 år. Da kan det bli gøy å trene. Å spille dart etter 4 longdrink-glass med vodka har jeg erfart er hysterisk morsomt Biljard har samme effekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå