Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #26 Skrevet 28. februar 2014 38kg??? Hvor høy er du da? Anonymous poster hash: bfc8e...73f
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #27 Skrevet 28. februar 2014 163 cm - ca 85 kg. Vil ned til ca 77, der er jeg passe. Anonymous poster hash: a81d0...82a
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 28. februar 2014 #28 Skrevet 28. februar 2014 Veier visst 38 kg nå! Ble litt sjokkert for jeg syns jo at jeg har fått litt mage. 38?!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #30 Skrevet 28. februar 2014 Way to mutch... 94 kg fordelt på 165. Men, det skal sies at jeg bærer kiloene pent, ingen tror at jeg er så tung. Er aktiv og sprek, men har tenkt å gjøre noe med det. Har vært litt jojo, men vil gjerne ned i 70 igjen. Har vært der før og var der i mange år, og vet hva som skal til. Iallefall stoppe helt med denne kveldskosen i sofaen med snacks og div.. ( sier jeg som har trykket sjokolade og ostepop etter barn er i seng..) Gi meg styrke! Anonymous poster hash: e88ac...b15
Rediken Skrevet 28. februar 2014 #31 Skrevet 28. februar 2014 Sist jeg veide meg (skjer veldig sjeldent siden vi ikke har vekt), veide jeg 56 kg. Jeg bruker å variere fra 52-58 og er 168 cm.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #33 Skrevet 28. februar 2014 Ingen som veier over 60 kg som er fornøyd med det? 65 kg her, og har planer om å være akkurat her!! Anonymous poster hash: d50db...7f6
me_87 Skrevet 28. februar 2014 #34 Skrevet 28. februar 2014 Jeg er 156 høy eller noe sånt. det var jeg som skreiv at jeg veide 38.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #35 Skrevet 28. februar 2014 Veier ca. 52 kilo. Er 1.60 høy. Ammer. Hadde aldri trodd jeg skulle si det, men nå trenger jeg egentlig ikke bli noe tynnere altså. Anonymous poster hash: ae088...09c
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #37 Skrevet 28. februar 2014 175 cm og 62 kilo. Føler meg tykk :-(. Men har de siste 9 mnd gått ned 40 kilo og tror kanskje ikke hodet følger helt med. Anonymous poster hash: a2eb9...8de
Jenny251210 Skrevet 28. februar 2014 #38 Skrevet 28. februar 2014 170 cm. 87 kg. Veide 106 kg i august
Tieran Skrevet 28. februar 2014 #39 Skrevet 28. februar 2014 166cm høy og veier nå 66kg og er 34 uker på vei. Vanligvis ligger jeg på mellom 52 og 55 kg.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #40 Skrevet 28. februar 2014 176 høy, 60 kg. Veide 74 da jeg fødte. Anonymous poster hash: 617ff...dc9
MrsMilla Skrevet 28. februar 2014 #42 Skrevet 28. februar 2014 170 høy og normalt 61 kg. Nå er jeg i uke 23 med fjerdemann og har hoppet raskt opp på 69 kg. Blir nok godt over 80 kg før jeg raser ned til 61 igjen som vanlig. Svangerskapene har lært meg at jeg aldri kommer til å bli så tung til vanlig. Det er forferdelig slitsomt med så mange kilo, ikke kan man løpe ( noe som gir meg litt klaustrofobi...) blir mer sliten, tung, mer problemer av alle slag med kroppen og føler at jeg ser horribel ut. Noen kler ekstra kilo, men det gjør helt klart ikke jeg! Gleder meg sykt til å bli ferdig med kilo og svangerskap og få den fantastiske frihetsfølelsen det er å løpe superfort ute i terrenget en sommerkveld med godegode løpeskoene mine!
MrsMilla Skrevet 28. februar 2014 #43 Skrevet 28. februar 2014 175 cm og 62 kilo. Føler meg tykk :-(. Men har de siste 9 mnd gått ned 40 kilo og tror kanskje ikke hodet følger helt med. Anonymous poster hash: a2eb9...8de :-) Nei, hodet ditt henger nok ikke helt med, noe som ikke er rart siden du har endret kroppen ganske mye. Prøv å bare hold denne vekta ei stund og la tiden gå, så skal du se at du venner deg til den nye kroppen og etterhvert ser hvor bra den er. Tar litt tid sånt. Man skal jo også venne seg til kosthold og livsstil som holder sånn omtrentlig ei viss vekt, slik at kroppen ikke hopper og opp ned, men stabiliserer seg på en fin plass. Synes du har vært superflink, forresten!
Stella&My+2 Skrevet 28. februar 2014 #44 Skrevet 28. februar 2014 Er 170 høy, og veide 70 kg før jeg ble gravid. Et nå 7 mnd på vei og veier 79...Er det vanlig å gå opp så mye i løpet av 2 trimester?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #45 Skrevet 28. februar 2014 103 kg. Klarer ikke å gå ned... Anonymous poster hash: f2c0d...292
Gjest PeppaGris Skrevet 28. februar 2014 #46 Skrevet 28. februar 2014 57 fine kilo. Er 1.55 høy. Ikke tynn, ikke tykk, trives godt i Limbo.
Ennai Skrevet 28. februar 2014 #47 Skrevet 28. februar 2014 Er 170 høy. Veide 100 kg i august, 88 kg i midten av oktober og 87 nå i uke 22:) graviditeten brøt vektnedgangen min, men starter igjen sånn smått når babyen er ute:)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #48 Skrevet 28. februar 2014 89 kg og i uke 34. 164 cm høy. Anonymous poster hash: 25443...137
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #49 Skrevet 28. februar 2014 170 høy, 85 kg Anonymous poster hash: 44884...e3a
Gjest lillehi Skrevet 28. februar 2014 #50 Skrevet 28. februar 2014 165 høy, og mellom 68 og 70 kg. Veldig fornøyd, jeg vet ALT om å være overvektig! Har gått ned ca 70 kg, og de skal ALDRI på igjen😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå