Major HotLips Houlihan Skrevet 1. mars 2014 #26 Skrevet 1. mars 2014 Kaffe, nesespray og dib. Tv ser jeg nesten ikke på. Til badstu skal det taes en sigarett og drikkes rødvin
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #27 Skrevet 1. mars 2014 Snus og paradise... Anonymous poster hash: 3cf15...b24
Englenemine Skrevet 1. mars 2014 #28 Skrevet 1. mars 2014 Real housewifes of.... En mann fire koner. A real american gypsy wedding..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #29 Skrevet 1. mars 2014 Elsker å bunkre opp med en diger sjokoladeplate eller annet søtsnacks og sette til livs mens jeg leser treningsblader. Anonymous poster hash: 72adc...7a8
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #31 Skrevet 1. mars 2014 Snacks og mat på kveldstid. Kan gå en hel dag uten mat nesten, for så å fråtse villt på kvelden.. Issje braa.. Anonymous poster hash: 71bf6...f25
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #32 Skrevet 1. mars 2014 Spiser lunsj ute, ofte alene. Når det så er middagstid hjemme, er jeg ikke sulten... Følger blogger om barneklær, og kjøper dyre kvalitetsklær fremfor fra kjedebutikkene. Til ungene altså. Drikker så mye Cola Light jeg vil og kaffe. Går til frisøren hver mnd, og dessuten til fot og hudpleie jevnlig. Koser meg med godteri og is (fra boksen ja...) om kveldene. Anonymous poster hash: 61a2f...aaf
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #33 Skrevet 1. mars 2014 Dette forumet, gossip girl, sjokolade Anonymous poster hash: 83d5d...df4
Mamma_til_2 Skrevet 1. mars 2014 #34 Skrevet 1. mars 2014 paradise hotel (føler meg supersmart etterpå) Sjokoladekake
magica fra tryll Skrevet 1. mars 2014 #35 Skrevet 1. mars 2014 Alle slags fødeprogram og boble melkesjokolade med karamell
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #36 Skrevet 1. mars 2014 Dib og snus. Anonymous poster hash: b0351...b81
CaptainHindsight Skrevet 1. mars 2014 #37 Skrevet 1. mars 2014 (endret) Real Housewives [hvilket som helst av dem] Gossip Girl eller andre tankeløse og "drama-drama" tv-serier + kjeks/sjokolade/potetgull + te= En lykkelig og litt skamfull meg. Funker best om mannen ikke er i nærheten, for han dømmer meg. Edit: Glemte at jeg av en eller annen grunn elsker å se på videoer hvor man ser nærbilder av fjerning av hudormer og lignende. Aner ikke hvorfor... Endret 1. mars 2014 av CaptainHindsight
LanzaroteJenta Skrevet 1. mars 2014 #38 Skrevet 1. mars 2014 Say yes to the dress. Ser Allt for mye på det. Skal gifte meg om 2 år så prøver å rettferdig gjøre det på den måten men har allerede funnet kjolen min så funker ikke sån kjempe bra.. Sambo syntes jeg er tullete som liker det.. Anonymous poster hash: 709c9...0a0 Samme her! Haha! Samboeren min himler med øynene og synes det er gørrkjedelig. Kjolen min er kjøpt og allting, men det er gøy likevel. Jepp! Jeg også
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #39 Skrevet 1. mars 2014 Real Housewives [hvilket som helst av dem] Gossip Girl eller andre tankeløse og "drama-drama" tv-serier + kjeks/sjokolade/potetgull + te= En lykkelig og litt skamfull meg. Funker best om mannen ikke er i nærheten, for han dømmer meg. Edit: Glemte at jeg av en eller annen grunn elsker å se på videoer hvor man ser nærbilder av fjerning av hudormer og lignende. Aner ikke hvorfor... har du sett 25 year old zit på youtube O.o Anonymous poster hash: 75c1a...9da
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #40 Skrevet 1. mars 2014 Freia Påskeegg DIB Charmed Gilmore girls Anonymous poster hash: 75c1a...9da
me_87 Skrevet 1. mars 2014 #41 Skrevet 1. mars 2014 Nesesprayen også ja! Har bare brukt den hver gang i 5 år :S
Monajenten Skrevet 1. mars 2014 #42 Skrevet 1. mars 2014 Say yes to the dress. Ser Allt for mye på det. Skal gifte meg om 2 år så prøver å rettferdig gjøre det på den måten men har allerede funnet kjolen min så funker ikke sån kjempe bra.. Sambo syntes jeg er tullete som liker det.. Anonymous poster hash: 709c9...0a0 Haha! Det ser jeg også på! Og jeg giftet meg for snart to år siden
CaptainHindsight Skrevet 1. mars 2014 #43 Skrevet 1. mars 2014 Real Housewives [hvilket som helst av dem] Gossip Girl eller andre tankeløse og "drama-drama" tv-serier + kjeks/sjokolade/potetgull + te= En lykkelig og litt skamfull meg. Funker best om mannen ikke er i nærheten, for han dømmer meg. Edit: Glemte at jeg av en eller annen grunn elsker å se på videoer hvor man ser nærbilder av fjerning av hudormer og lignende. Aner ikke hvorfor... har du sett 25 year old zit på youtube O.o Anonymous poster hash: 75c1a...9da Haha, mulig, men høres ut som om jeg må sjekke gitt
Sokkedyret Skrevet 1. mars 2014 #44 Skrevet 1. mars 2014 Dib Hjernedød tv Ligge inne med pysj og dyne en hel dag og se tv. Skje med peanøttsmør og nugatti.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #45 Skrevet 1. mars 2014 Ser på Snookie & J-Wow. Begynte ny sesong forrige søndag. Og nå går jeg ned i fryseren og henter Creme Brulee isen Anonymous poster hash: f77fd...3fd
Zalosalutt Skrevet 1. mars 2014 #46 Skrevet 1. mars 2014 Real Housewives [hvilket som helst av dem] Gossip Girl eller andre tankeløse og "drama-drama" tv-serier + kjeks/sjokolade/potetgull + te= En lykkelig og litt skamfull meg. Funker best om mannen ikke er i nærheten, for han dømmer meg. Edit: Glemte at jeg av en eller annen grunn elsker å se på videoer hvor man ser nærbilder av fjerning av hudormer og lignende. Aner ikke hvorfor... har du sett 25 year old zit på youtube O.o Anonymous poster hash: 75c1a...9da That's a fabulous classic! En must-see om man liker sånt
CaptainHindsight Skrevet 1. mars 2014 #47 Skrevet 1. mars 2014 Real Housewives [hvilket som helst av dem] Gossip Girl eller andre tankeløse og "drama-drama" tv-serier + kjeks/sjokolade/potetgull + te= En lykkelig og litt skamfull meg. Funker best om mannen ikke er i nærheten, for han dømmer meg. Edit: Glemte at jeg av en eller annen grunn elsker å se på videoer hvor man ser nærbilder av fjerning av hudormer og lignende. Aner ikke hvorfor... har du sett 25 year old zit på youtube O.o Anonymous poster hash: 75c1a...9da That's a fabulous classic! En must-see om man liker sånt Kjenner jeg blir litt svett av å nå offisielt tilhøre kategorien "folk som liker sånt". Hahah, huff (Spesielt siden jeg hadde sett den videoen, og ja, det er så absolutt en klassiker )
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #48 Skrevet 1. mars 2014 Cola Candycrush, er på level 319 nå.. Potetgull En mann, fire koner, unge mødre, drømmedesign osv.. på tv.. Anonymous poster hash: 5e6aa...2cf
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #49 Skrevet 1. mars 2014 Sitter og stirrer på videoene til hun Gentlewhispering på youtube.. Vet ikke hva det er, blir bare hypnotisert, er så behagelig Sier det ikke til noen, synes det er flaut og merkelig Anonymous poster hash: 39f75...c28
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #50 Skrevet 1. mars 2014 Sitter og stirrer på videoene til hun Gentlewhispering på youtube.. Vet ikke hva det er, blir bare hypnotisert, er så behagelig Sier det ikke til noen, synes det er flaut og merkelig Anonymous poster hash: 39f75...c28 Jeg skulle ønske jeg likte henne, men syns det blir for mye pusting, smatting og høye T'er Men er ikke merkelig å like slikt da Jeg foretrekker bare mannestemmer, eller dype kvinnestemmer. Anonymous poster hash: 60177...c50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå