Gå til innhold

Hva er din guilty pleasure?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kaffe, nesespray og dib. Tv ser jeg nesten ikke på. Til badstu skal det taes en sigarett og drikkes rødvin ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snus og paradise...

 

Anonymous poster hash: 3cf15...b24

Skrevet

Real housewifes of.... En mann fire koner. A real american gypsy wedding..

Skrevet

Elsker å bunkre opp med en diger sjokoladeplate eller annet søtsnacks og sette til livs mens jeg leser treningsblader.



Anonymous poster hash: 72adc...7a8
Skrevet

Snacks og mat på kveldstid. Kan gå en hel dag uten mat nesten, for så å fråtse villt på kvelden.. Issje braa..

 

Anonymous poster hash: 71bf6...f25

Skrevet

Spiser lunsj ute, ofte alene. Når det så er middagstid hjemme, er jeg ikke sulten...

Følger blogger om barneklær, og kjøper dyre kvalitetsklær fremfor fra kjedebutikkene. Til ungene altså.

Drikker så mye Cola Light jeg vil og kaffe.

Går til frisøren hver mnd, og dessuten til fot og hudpleie jevnlig.

Koser meg med godteri og is (fra boksen ja...) om kveldene.



Anonymous poster hash: 61a2f...aaf
Skrevet

Dette forumet, gossip girl, sjokolade

 

Anonymous poster hash: 83d5d...df4

Skrevet

paradise hotel (føler meg supersmart etterpå)

 

Sjokoladekake :)

Skrevet

Alle slags fødeprogram og boble melkesjokolade med karamell

Skrevet

Dib og snus.

 

Anonymous poster hash: b0351...b81

Skrevet (endret)

Real Housewives [hvilket som helst av dem] Gossip Girl eller andre tankeløse og "drama-drama" tv-serier + kjeks/sjokolade/potetgull + te= En lykkelig og litt skamfull meg.

 

Funker best om mannen ikke er i nærheten, for han dømmer meg.

 

Edit: Glemte at jeg av en eller annen grunn elsker å se på videoer hvor man ser nærbilder av fjerning av hudormer og lignende. Aner ikke hvorfor...  :blush:

Endret av CaptainHindsight
Skrevet

 

 

Say yes to the dress. Ser Allt for mye på det. Skal gifte meg om 2 år så prøver å rettferdig gjøre det på den måten men har allerede funnet kjolen min så funker ikke sån kjempe bra.. Sambo syntes jeg er tullete som liker det..

 

Anonymous poster hash: 709c9...0a0

Samme her! Haha! Samboeren min himler med øynene og synes det er gørrkjedelig. Kjolen min er kjøpt og allting, men det er gøy likevel. ;)

Jepp! Jeg også :)

Skrevet

Real Housewives [hvilket som helst av dem] Gossip Girl eller andre tankeløse og "drama-drama" tv-serier + kjeks/sjokolade/potetgull + te= En lykkelig og litt skamfull meg.

 

Funker best om mannen ikke er i nærheten, for han dømmer meg.

 

Edit: Glemte at jeg av en eller annen grunn elsker å se på videoer hvor man ser nærbilder av fjerning av hudormer og lignende. Aner ikke hvorfor...  :blush:

har du sett 25 year old zit på youtube    O.o

 

Anonymous poster hash: 75c1a...9da

Skrevet

Freia Påskeegg

DIB

Charmed

Gilmore girls



Anonymous poster hash: 75c1a...9da
Skrevet

Nesesprayen også ja!

Har bare brukt den hver gang i 5 år :S

Skrevet

Say yes to the dress. Ser Allt for mye på det. Skal gifte meg om 2 år så prøver å rettferdig gjøre det på den måten men har allerede funnet kjolen min så funker ikke sån kjempe bra.. Sambo syntes jeg er tullete som liker det..

 

Anonymous poster hash: 709c9...0a0

Haha! Det ser jeg også på! Og jeg giftet meg for snart to år siden :D

Skrevet

 

Real Housewives [hvilket som helst av dem] Gossip Girl eller andre tankeløse og "drama-drama" tv-serier + kjeks/sjokolade/potetgull + te= En lykkelig og litt skamfull meg.

 

Funker best om mannen ikke er i nærheten, for han dømmer meg.

 

Edit: Glemte at jeg av en eller annen grunn elsker å se på videoer hvor man ser nærbilder av fjerning av hudormer og lignende. Aner ikke hvorfor...  :blush:

har du sett 25 year old zit på youtube    O.o

 

Anonymous poster hash: 75c1a...9da

 

 

Haha, mulig, men høres ut som om jeg må sjekke gitt :D

Skrevet

Dib

Hjernedød tv

Ligge inne med pysj og dyne en hel dag og se tv.

Skje med peanøttsmør og nugatti.

Skrevet

Ser på Snookie & J-Wow. Begynte ny sesong forrige søndag. :nigo: Og nå går jeg ned i fryseren og henter Creme Brulee isen ;)



Anonymous poster hash: f77fd...3fd
Skrevet

 

Real Housewives [hvilket som helst av dem] Gossip Girl eller andre tankeløse og "drama-drama" tv-serier + kjeks/sjokolade/potetgull + te= En lykkelig og litt skamfull meg. Funker best om mannen ikke er i nærheten, for han dømmer meg. Edit: Glemte at jeg av en eller annen grunn elsker å se på videoer hvor man ser nærbilder av fjerning av hudormer og lignende. Aner ikke hvorfor...  :blush:

har du sett 25 year old zit på youtube    O.o Anonymous poster hash: 75c1a...9da

That's a fabulous classic! En must-see om man liker sånt

Skrevet

 

 

Real Housewives [hvilket som helst av dem] Gossip Girl eller andre tankeløse og "drama-drama" tv-serier + kjeks/sjokolade/potetgull + te= En lykkelig og litt skamfull meg. Funker best om mannen ikke er i nærheten, for han dømmer meg. Edit: Glemte at jeg av en eller annen grunn elsker å se på videoer hvor man ser nærbilder av fjerning av hudormer og lignende. Aner ikke hvorfor...  :blush:

har du sett 25 year old zit på youtube    O.o Anonymous poster hash: 75c1a...9da

That's a fabulous classic! En must-see om man liker sånt

 

 

Kjenner jeg blir litt svett av å nå offisielt tilhøre kategorien "folk som liker sånt". 

Hahah, huff :laugh:

 

(Spesielt siden jeg hadde sett den videoen, og ja, det er så absolutt en klassiker ;))

Skrevet

Cola

Candycrush, er på level 319 nå..

Potetgull

En mann, fire koner, unge mødre, drømmedesign osv.. på tv..

 

Anonymous poster hash: 5e6aa...2cf

Skrevet

Sitter og stirrer på videoene til hun Gentlewhispering på youtube.. Vet ikke hva det er, blir bare hypnotisert, er så behagelig :P Sier det ikke til noen, synes det er flaut og merkelig :P



Anonymous poster hash: 39f75...c28
Skrevet

 

Sitter og stirrer på videoene til hun Gentlewhispering på youtube.. Vet ikke hva det er, blir bare hypnotisert, er så behagelig :P Sier det ikke til noen, synes det er flaut og merkelig :P

 

Anonymous poster hash: 39f75...c28

 

 

Jeg skulle ønske jeg likte henne, men syns det blir for mye pusting, smatting og høye T'er :(

Men er ikke merkelig å like slikt da :) Jeg foretrekker bare mannestemmer, eller dype kvinnestemmer.

 

Anonymous poster hash: 60177...c50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...