Gå til innhold

Gravid med hormonspiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange som har blitt det? Hvordan merket dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg og!

Anonymous poster hash: 7ad6c...1ba

Skrevet

Ingen som har blitt det? Hm, da har jeg vel ingen ting å bekymre meg for:p

Skrevet

Jeg var faktisk redd for dette for en stund siden (en mnd) jeg hadde de "samme luktene i nesen" som da jeg var gravid og en del andre tegn. Tok en test og var heldigvis ikke gravid. Denne mnd har jeg igjen fått m. Og alle de andre tegnene er borte. Er du usikker, ta en test så slipper du å bekymre deg.

Da jeg satte inn spiralen spurte jeg om det var " vanlig" å bli gravid på h.spiralen, gyn. Sa han bare hadde sett det en gang, så han mente det ikke var vanlig.

Anonymous poster hash: a1653...245

Skrevet

Hormonspiral er like sikkert som sterilisering, så det er nok ikke vanlig. En venninne av meg ble gravid "med spiral", men det skulle så vise seg at den hadde falt ut (veldig uvanlig). Hun hadde sett noe rart i do en dag, men hadde ikke tenkt mer over det før hun stod med en positiv test noen uker senere og innvendig UL viste at spiralen ikke var der lenger. Da skjønte hun at det var spiralen hun hadde sett.

Jeg har hatt spiral i 4,5 år nå og trodd jeg har vært gravid sikkert en halv million ganger :P Men det er nok mer frykten som spiller meg et puss.

Anonymous poster hash: fa422...c5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...