Gå til innhold

Positiv eggløsningstest 3 dager på rad!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har opplevd dette? Hva kan årsaken være?

Bruker strimler fra billigtester.no

Anonymous poster hash: 4338e...72a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikker på at de er helt positive da? kanskje du kan legge ut bilde av de her?

Anonymous poster hash: eb3e0...51f
Skrevet

Prøver med bilde her, den nederste er fra ca 20 min siden, midten 1 dag, øverste 2 dager.

Skrevet

Tror bare den nederste er positiv, men det påvirker kanskje utseende på testene om de har ligget noen dager?

Skrevet

En el-test er kun positiv når teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Er ikke som på g-test at "en strek er en strek".

Når det er sagt, får du positive el-tester mange dager på rad, kan det være fordi du er gravid. Med andremann her, hadde jeg positive el-tester i 14 dager i strekk!;)

Skrevet

Vet at de skal være like sterke. Alle har sett ut som den nederste testen 3-5 min etter at de ble tatt. Og jeg synes den nederste har to like sterke streker? Eller er det bare jeg som ser det jeg vil?

HI

Skrevet

*dytt*

Skrevet

Du får fortsette å ta dem noen dager da, hvis det vedvarer, så vedder jeg på at du er gravid. ;)

Skrevet

Du får fortsette å ta dem noen dager da, hvis det vedvarer, så vedder jeg på at du er gravid. ;)

Det hadde jo vært det aller beste :)

Skrevet

Positiv på 5 dagen i dag. Negativ graviditetstest. Ikke vet jeg, syklusen er på bærtur åpenbart.

HI

Skrevet

Positiv på 5 dagen i dag. Negativ graviditetstest. Ikke vet jeg, syklusen er på bærtur åpenbart.

HI

Neida, du er nok gravid. ;)

En eltest slår ut leeeeeenge før gravitesten gjør, den er nemlig mye mer følsom. En gravitest vil jo ikke slå ut før ca 14 dager etter eggløsning. 

Som sagt, jeg hadde positive eltester i 14 dager på rad, altså fra jeg faktisk hadde eggløsning, til jeg skulle hatt mens. Og g-testene slo ikke ut før noen få dager før ikm. :)

Skrevet

HIAnonymous poster hash: 4338e...72a

Neida, du er nok gravid. ;)

En eltest slår ut leeeeeenge før gravitesten gjør, den er nemlig mye mer følsom. En gravitest vil jo ikke slå ut før ca 14 dager etter eggløsning. 

Som sagt, jeg hadde positive eltester i 14 dager på rad, altså fra jeg faktisk hadde eggløsning, til jeg skulle hatt mens. Og g-testene slo ikke ut før noen få dager før ikm. :)

Håper det, selvom tanken er litt skrekk-blandet-fryd.

Skal oppdatere om det stemmer.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sånn fikk jeg og, da var jeg gravid. Fikk positiv test 9dpo :-) de strimlene er følsomme!

Skrevet

Positiv graviditetstest i dag, om noen lurte på hvordan det gikk :)

HI

Skrevet

Tusen takk. Litt uvirkelig.

Skrevet

Positiv graviditetstest i dag, om noen lurte på hvordan det gikk :)

HI

Told you so! :D

Gratulerer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...