LillaGorilla♥♥ Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Denne Pink Lemonade- du sa en gang at det funket jævlig bra med gin. Og siden jeg da skal på partai imorgen, så lurer jeg på hvordan du blander dette? Tenkte jeg skulle drikke meg god og blid på noe slikt.
sug lut Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 (endret) Jeg blanda en god mugge med PL, antakelig i forhold 1:8/9/10 eller noe sånt (smak deg fram, jeg prøver bare å huske hvordan det så ut i mugga mi, og rør ut veldig godt, sukkeret synker), og hadde den iskald i kjøleskapet som jeg ville hatt tonic. Deretter blandet jeg som vanlig gt (i hvert fall de første fire-fem, hehe, deretter ble alt deilig svevende:). Kos deg! (håper den kommer tilbake til sommeren, ja...) Endret 28. februar 2014 av sug lut
frk Nilsen Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Har Gin, denne må prøves om jeg får tak i pink lemonade
sug lut Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Har Gin, denne må prøves om jeg får tak i pink lemonade http://kremmerhuset.no/node/3332 Den er tilbake!!!! Da finnes den kanskje i butikk også!!! Var nemlig utgående i fjor høst.
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Har Gin, denne må prøves om jeg får tak i pink lemonade http://kremmerhuset.no/node/3332 Den er tilbake!!!! Da finnes den kanskje i butikk også!!! Var nemlig utgående i fjor høst. Kremmerhuset må ha kjøpt opp et digert lager, for ifølge Whittard er den tatt ut av produksjon. Og jeg ser den heller ikke på nettsiden deres. Bør hamstre mens dere kan.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2014 Tænkju, da er lørdagen reddet. Jeg må bare finne utav hvordan jeg skal blande dette, og hva jeg skal blande det i. For ikke å snakke om hva jeg skal ha det i på vei til partai. Menneh, har du kaldt eller varmt vann i når du mikser?
sug lut Skrevet 28. februar 2014 #7 Skrevet 28. februar 2014 Tænkju, da er lørdagen reddet. Jeg må bare finne utav hvordan jeg skal blande dette, og hva jeg skal blande det i. For ikke å snakke om hva jeg skal ha det i på vei til partai. Menneh, har du kaldt eller varmt vann i når du mikser? Kaldt. Derav røring. Er muligens ment å være varm men det har vært sommerdrikk i hele fjor. Men bland når du kommer fram! Og prøvebland et glass nå, da vel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå