Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Kom på deg nå og lurer på om det gikk bra med deg? Var du på legevakten. Fant ikke igjen tråden din. Anonymous poster hash: 455c1...116
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Jeg lurte på det samme i går! Håper det går bra med deg fra den tråden! Anonymous poster hash: 932e2...c96
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Hei. Det var jeg som skrev den tråden. Fikk aldri svart fordi jeg ble innlagt på sykehus i noen dager, fant ikke innlegget igjen.. legene mener jeg har hatt et lite drypp. Har tatt alle mulige undersøkelser, CT, MR osv. Slet med å snakke i flere dager og mistet etterhvert følelsen i ene foten. Er bra igjen nå, og går på medisiner. Er ganske slapp og energiløs men merker ikke noe ellers. Ingen vet årsaken til at jeg ble syk da jeg ikke er i noen risikogruppe for slag. Hadde vært i dårlig form en stund i forkant da.. Ringte til legevakten rett etter jeg skrev innlegget her og ble sendt med ambulanse til sykehuset. Vet jeg burde gjort det med en gang, tror jeg var litt i sjokk og forstod ikke omfanget av det som skjedde.. Ellers har jeg det bare bra, prøver å spise sunt, sove nok, gå turer og gjøre det jeg kan for at det ikke skal skje på ny. Kjekt at dere tenker på meg:) Anonymous poster hash: 6d70d...a09
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Jeg også har lurt på deg. Godt å høre at det gikk bra Gi deg selv tid til å ta det med ro nå, slike ting kan dessverre drøye litt før formen er helt tilbake. Anonymous poster hash: d9ec3...5ad
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Hei. Det var jeg som skrev den tråden. Fikk aldri svart fordi jeg ble innlagt på sykehus i noen dager, fant ikke innlegget igjen.. legene mener jeg har hatt et lite drypp. Har tatt alle mulige undersøkelser, CT, MR osv. Slet med å snakke i flere dager og mistet etterhvert følelsen i ene foten. Er bra igjen nå, og går på medisiner. Er ganske slapp og energiløs men merker ikke noe ellers. Ingen vet årsaken til at jeg ble syk da jeg ikke er i noen risikogruppe for slag. Hadde vært i dårlig form en stund i forkant da.. Ringte til legevakten rett etter jeg skrev innlegget her og ble sendt med ambulanse til sykehuset. Vet jeg burde gjort det med en gang, tror jeg var litt i sjokk og forstod ikke omfanget av det som skjedde.. Ellers har jeg det bare bra, prøver å spise sunt, sove nok, gå turer og gjøre det jeg kan for at det ikke skal skje på ny. Kjekt at dere tenker på meg:) Anonymous poster hash: 6d70d...a09 Så fint du oppdaterte! Bra du ble tatt på alvor - og at du tok det på alvor selv etter innlegget her Skremmende med en slik opplevelse. Håper du slipper å oppleve det igjen! God bedring fremover Anonymous poster hash: 932e2...c96
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #6 Skrevet 28. februar 2014 Så bra å høre. At du fikk hjelp og at det gikk bra. Det er jo fryktelig skummelt dette som skjedde da. Nå får du vel oppfølging og den hjelpen du trenger. Ønsker deg fortsatt god bedring. :-) Klem til deg. Anonymous poster hash: 455c1...116
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #7 Skrevet 28. februar 2014 Takk for det:) Får oppfølging og er under grundig utredning, er enda ikke helt ferdig med prøver som tas. HI Anonymous poster hash: 6d70d...a09
moa_tobias Skrevet 28. februar 2014 #8 Skrevet 28. februar 2014 Så bra å høre! Har selv lurt mange ganger på hva som skjedde etter du la ut tråden og hvordan du hadde det.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #9 Skrevet 28. februar 2014 Takk for det:) Får oppfølging og er under grundig utredning, er enda ikke helt ferdig med prøver som tas. HI Anonymous poster hash: 6d70d...a09 Altså det er ikke jeg som er HI på i tråden da men i den opprinnelige:) Anonymous poster hash: 6d70d...a09
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #10 Skrevet 28. februar 2014 Takk for det:) Får oppfølging og er under grundig utredning, er enda ikke helt ferdig med prøver som tas. HI Anonymous poster hash: 6d70d...a09 Altså det er ikke jeg som er HI på i tråden da men i den opprinnelige:) Anonymous poster hash: 6d70d...a09 Det vet jeg. Jeg er HI men skjønte hva du mente. ;-) Anonymous poster hash: 455c1...116
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #11 Skrevet 28. februar 2014 God bedring:-) Anonymous poster hash: ed5fb...663
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #12 Skrevet 28. februar 2014 Godt å høre det fikk bra med deg, lykke til videre Anonymous poster hash: 5e4c9...cb4
Superdolly Skrevet 28. februar 2014 #13 Skrevet 28. februar 2014 Jeg har også tenkt på deg. Godt å høre at du ringte, og at du ble innlagt og undersøkt, og godt at det gikk bra med deg.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #14 Skrevet 28. februar 2014 Kan noen dytte eller lime inn den opprinnelige tråden? Anonymous poster hash: f2242...d97
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #15 Skrevet 28. februar 2014 Kan noen dytte eller lime inn den opprinnelige tråden? Anonymous poster hash: f2242...d97 Jeg finner den ikke. Kanskje noen andre er flinkere enn meg på å lete. Anonymous poster hash: 455c1...116
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå