Gå til innhold

Ang lån og lånepapirer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått tilskudd om lån i en bank. Fikk tilbudet i nettbank, vi signerte alle papirene med vitner og sendte det tilbake. I brevet sto det at de kunne fortsatt trekke tilbake tilbudet og at vi plikter å si fra dersom vår økonomiske situasjon endrer seg dramatisk i negativ retning (selvsagt). De kunne også kreve mer dokumentasjon fra oss.

Har ikke søkt lån på ei god stund nå, men da leverte vi all dokumentasjon på forhånd, før vi fikk papirene for signering.

Hva skal til for at de faktisk trekker tilbake tilbudet nå da, vi har jo bundet oss til det ved å signere og sende inn papirene (joda, vi har jo angrefrist). Men er så redd for at vi likevel ikke får lånet nå da. Det tok over en uke fra vi søkte til vi fikk svar, vil så gjerne at det skal gå gjennom og bedre økonomien vår... Sendte papirene så de har dem kanskje i dag, eller så blir det ikke behandlet før over helgen.

Har selvsagt vært ærlig på alle tall jeg har gitt fra oss.

Anonymous poster hash: b6072...f9f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kun en formalitet. Plutselig blir du bura inne på mandag f.eks.. Ting kan skje, og de forbeholder seg retten til å trekke tilbudet tilbake dersom det skjer noe uforutsett. Under normale forhold er ikke dette et tema i det hele tatt :)

Anonymous poster hash: 64995...f79
Skrevet

Oki, takk for svar :) da håper jeg det er sånn. Ingen grunn til at hverken jeg eller mannen blir hverken buret inne eller mister jobbene våre pr dags dato :) Tør liksom ikke tro på det før pengene er overført og gammel gjeld er slettet - refinansiering...

Skrevet

Oki, takk for svar :) da håper jeg det er sånn. Ingen grunn til at hverken jeg eller mannen blir hverken buret inne eller mister jobbene våre pr dags dato :) Tør liksom ikke tro på det før pengene er overført og gammel gjeld er slettet - refinansiering...

Åja, da skjønner jeg at du er litt nervøs. Ta det helt med ro du, dette løser seg :) 

Skrevet

Åja, da skjønner jeg at du er litt nervøs. Ta det helt med ro du, dette løser seg :)

Takk :-) takler dårlig sånn venting :-) Ikke det at der krise som det er, men det gjør nå ting litt bedre likevel :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...