Gå til innhold

Hva kan jeg forvente.. farskapssak og nav..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt kalt inn til møte med nav for fastsettelse av far.

Noen som har vært i gjennom dette, og kan dele erfaringer??

Anonymous poster hash: 0c7a3...69d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg står midt oppi det nå. Jeg måtte fylle ut ett skjema hvor jeg skrev hvem faren var. Faren må også skrive under på dette. Hvis dere ikke har kontakt blir han kontaktet for og skrive under av Nav. Han kan skrive at han ikke godkjenner farskapet og da blir det krevet dna test.

Anonymous poster hash: 24b31...36b

Skrevet

Jeg står midt oppi det nå. Jeg måtte fylle ut ett skjema hvor jeg skrev hvem faren var. Faren må også skrive under på dette. Hvis dere ikke har kontakt blir han kontaktet for og skrive under av Nav. Han kan skrive at han ikke godkjenner farskapet og da blir det krevet dna test. Anonymous poster hash: 24b31...36b

Hva hvis man ikke vet hvem faren er?

Skrevet

Jeg står midt oppi det nå. Jeg måtte fylle ut ett skjema hvor jeg skrev hvem faren var. Faren må også skrive under på dette. Hvis dere ikke har kontakt blir han kontaktet for og skrive under av Nav. Han kan skrive at han ikke godkjenner farskapet og da blir det krevet dna test. Anonymous poster hash: 24b31...36b

hei. jeg jobber i nav, men jeg har ikke den type møter. men NAV plikter å forsøke å finne ut hvem faren er. så de vil spørre deg om du vet hvem det er eller hvem det kan være. om du har flere alternativer ønsker de å vite alle. om du sier at du ikke vet hvem faren er så kan ikke NAV gjøre noe. da har de gjort sin del. de har prøvd og innhente informasjon.

ikke stress! det går helt fint.

selv om det er litt rart å møte på et offentlig kontor og svare på slikt.

Anonymous poster hash: 7c86c...5af

Skrevet

hei. jeg jobber i nav, men jeg har ikke den type møter. men NAV plikter å forsøke å finne ut hvem faren er. så de vil spørre deg om du vet hvem det er eller hvem det kan være. om du har flere alternativer ønsker de å vite alle. om du sier at du ikke vet hvem faren er så kan ikke NAV gjøre noe. da har de gjort sin del. de har prøvd og innhente informasjon.

ikke stress! det går helt fint.

selv om det er litt rart å møte på et offentlig kontor og svare på slikt.

Anonymous poster hash: 7c86c...5af

Takk for svar. Da håper jeg det går bra.. Blir litt stressa av å få et sånt brev..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...