Gå til innhold

Jeg går og gjemmer meg på do.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der kan jeg gråte en liten skvett i fred.

Akkurat ser jeg et svakt lys i enden på uka og så dumper det ned et saksutrdrag på nærmere 350 sider som skal være ferdig i 11 eksemplarer til mandag.

Jah...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skyll det ned i do og ta tre dagers egenmelding! Nei, men... føler med deg. Så dumt.

Skrevet

Takk!

Doturen hjalp.

Har fattet mot og ser ingen annen utvei enn å knekke i gang.

Skrevet

Stakkars stakkars deg. Håper du etterhvert har knukket ferdig og kan ta helg du også.

Skrevet

NÅ er det helg!!!

God fredag med kos på. Nå blir det snart vin. Skal bare først...

Skrevet

En liten helgeklem til deg.  :klem:

Skrevet

En liten helgeklem til deg. :klem:

Taaakk! Klem tilbake :D

Skrevet

Akkurat ser jeg et svakt lys i enden på uka og så dumper det ned et saksutrdrag på nærmere 350 sider som skal være ferdig i 11 eksemplarer til mandag.

Jah...

Føler med deg. Jeg skulle kjøre periodeoppgjør på lønn en lillejulaften. Hele det forpulte statlige timelistedatasystemet skar seg, og jeg måtte fram til 21 på kvelden legge inn alt manuelt/korrigere... never again!!!

Skrevet

Jah...

Føler med deg. Jeg skulle kjøre periodeoppgjør på lønn en lillejulaften. Hele det forpulte statlige timelistedatasystemet skar seg, og jeg måtte fram til 21 på kvelden legge inn alt manuelt/korrigere... never again!!!

Åh, det var mye mer stakkars enn meg i dag! Uff!!!

Skrevet

Du har all sympati!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...