Mrs Smutt & Smilende Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Der kan jeg gråte en liten skvett i fred. Akkurat ser jeg et svakt lys i enden på uka og så dumper det ned et saksutrdrag på nærmere 350 sider som skal være ferdig i 11 eksemplarer til mandag. Jah...
Musemorbr / Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Skyll det ned i do og ta tre dagers egenmelding! Nei, men... føler med deg. Så dumt.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2014 Takk! Doturen hjalp. Har fattet mot og ser ingen annen utvei enn å knekke i gang.
sug lut Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Stakkars stakkars deg. Håper du etterhvert har knukket ferdig og kan ta helg du også.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2014 NÅ er det helg!!! God fredag med kos på. Nå blir det snart vin. Skal bare først...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2014 En liten helgeklem til deg. Taaakk! Klem tilbake
AvMåneskinnGrorDetNADA Skrevet 28. februar 2014 #8 Skrevet 28. februar 2014 Der kan jeg gråte en liten skvett i fred. Akkurat ser jeg et svakt lys i enden på uka og så dumper det ned et saksutrdrag på nærmere 350 sider som skal være ferdig i 11 eksemplarer til mandag. Jah... Føler med deg. Jeg skulle kjøre periodeoppgjør på lønn en lillejulaften. Hele det forpulte statlige timelistedatasystemet skar seg, og jeg måtte fram til 21 på kvelden legge inn alt manuelt/korrigere... never again!!!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2014 Der kan jeg gråte en liten skvett i fred. Akkurat ser jeg et svakt lys i enden på uka og så dumper det ned et saksutrdrag på nærmere 350 sider som skal være ferdig i 11 eksemplarer til mandag. Jah... Føler med deg. Jeg skulle kjøre periodeoppgjør på lønn en lillejulaften. Hele det forpulte statlige timelistedatasystemet skar seg, og jeg måtte fram til 21 på kvelden legge inn alt manuelt/korrigere... never again!!! Åh, det var mye mer stakkars enn meg i dag! Uff!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå