Gå til innhold

Ikke omgangssyken denne sesongen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere? Første høst/vinter vi ikke har hatt det.....

Anonymous poster hash: 59f98...118
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sesongen er fortsatt ikke over, så ikke juble for tidlig, nå da :P

Men deilig for dere å ha sluppet unna hittil! Her har vi hatt 2 runder :(

Anonymous poster hash: 70685...d6a
Skrevet

Var flere i barnehagen som var syke forrige uke så jeg puster ikke ut riktig enda nei ;)

Men vi har ikke hatt omgangssyke på flere år faktisk, er langt fra hvert år vi får det i hus, selv med fire barn...

Skrevet

Har det nå, og hadde det for 2 uker siden også. Oh lykke...

Skrevet

Denne sesongen fikk vi det, men ikke i fjor. På det meste har i hatt tre sesonger uten (med tre barn), det var lykke det! Men denne gangen slapp vi ikke unna, ble en kjip nyttårsaften for å si det slik ;)

Anonymous poster hash: 46b2e...2a0
Skrevet

Vi har heller ikke hatt noe til nå, men ser på facebook at mange rundt her sliter med det.

Anonymous poster hash: fffa8...b51
Skrevet

Her fikk lille først influensa, da hun ble frisk begynte hun å spy, frisk en dag så kom diareen :0 hoff sier jeg bare. Harde tider.

Skrevet

Vi har ikke hatt det siden høst 2012 og vi pleier å få det hver høst/vinter.

Men vi ligger rett ut med influensa da. Jeg har Vært syk i to uker og barnet et par dager. Men gi meg heller influensa istedenfor omgangssyke.

Anonymous poster hash: 1d48c...748

Skrevet

Har vore mamma i to år utan å ha opplevd barn med omgangssjuke. Foreløpig. .

Skrevet

Åh, nå kjenner jeg at jeg ble skikkelig misunnelig. Eldsta mi har hatt det mindt 10 ganger iløpet av sitt tre år lange liv. Feber mange ganger også, lungebetennelse to ganger. Hun har dessverre arvet immunforsvaret til mammaen sin.

Anonymous poster hash: c291b...c92

Skrevet

Halve barnehagen ligger rett ut, og i dag er det karneval. Holder pusten og håper på det beste...

Skrevet

Åh, nå kjenner jeg at jeg ble skikkelig misunnelig. Eldsta mi har hatt det mindt 10 ganger iløpet av sitt tre år lange liv. Feber mange ganger også, lungebetennelse to ganger. Hun har dessverre arvet immunforsvaret til mammaen sin.

Anonymous poster hash: c291b...c92

Har ikkje tru på at lukka varer evig..
Skrevet

Åh, nå kjenner jeg at jeg ble skikkelig misunnelig. Eldsta mi har hatt det mindt 10 ganger iløpet av sitt tre år lange liv. Feber mange ganger også, lungebetennelse to ganger. Hun har dessverre arvet immunforsvaret til mammaen sin.Anonymous poster hash: c291b...c92

Vi har eller ikke hatt omgangssyke med min sönn på 3 år. Men har hatt allt annet da:(

Skrevet

Haha, ja det tenkte eg og! Men siden det så fikk vi gjennomgått med to (!) omganger!!!

Så ikke ta gleden på forskudd :D

Skrevet

Vi har vaksinert oss mot influensa og har vært heldige med omgangssyka. Så her har ingen vært syke det siste året. Herlig :) Vi vaksinerte oss for vi følte vi fikk "alt", så er det i alle fall en mindre ting å tenke på.

Anonymous poster hash: fffa8...b51
Skrevet

Haha, ja det tenkte eg og! Men siden det så fikk vi gjennomgått med to (!) omganger!!!

Så ikke ta gleden på forskudd :D

Tar ingen glede på forskudd, gruer meg til den dagen kommer. For jeg hater spy:(

Skrevet

Har alltid hatt to runder med omgangssyke hver høst/vinter, men denne sesongen har vi foreløpig sluppet unna. :)

Skrevet

Barna har foreløpig sluppet unna (4 og 2), men vi voksne har hatt en runde hvert år..

Skrevet

4 av 5 i huset har så langt sluppet unna, men slapper ikke helt av enda.

Gjest meg&mini
Skrevet

Datteren min har aldri hatt det, men resten av avdelingen har.

Hun fyller snart fem år 😊

Skrevet

Hadde forrige helg. Og tar en ny runde denne helgen. Bergen.

Anonymous poster hash: 143e7...80b

Skrevet

Eldste her fyller fem dette året, vi har aldri hatt omgangssyke. Bank i bordet for at det varer!

Skrevet

Vi har aldri hatt det. Har en på 8 år + en baby.

Anonymous poster hash: 95f0a...847
Skrevet

Har ikkje tru på at lukka varer evig..

Si ikke det. Jeg hadde omgangssyken én gang i oppveksten - det var i 6. eller 7. klasse, så var ikke noe problem for mamma ;)

Anonymous poster hash: f20a9...f54

Skrevet

Her på østlander raser iallefall omgangssyken for fullt. Barnehagen har det og flere andre jeg kjenner. Så man skal ikke være trygg. 

Anonymous poster hash: 91573...d2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...