Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Fått resept på de fra legen. Må ha noe jeg ikke går opp i vekt av, og fikk dermed de. Han sa at jeg vil miste menstruasjonen helt etter en stund etter oppstart. Hvordan har de fungert for dere? Anonymous poster hash: ce9bb...76e
.Lillemy. Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 er det cerazette du har fått? Jeg er veldig fornøyd med de, fikk de etter fødsel fordi jeg ammet, og fikk ikke mensen igjen før barnet var 13 mnd, så hadde jeg tre normale sykluser med mensen og forsvant den igjen, og har ikke hatt mensen siden - (3mnd siden) veldig deilig og ikke få mensen og jeg har ikke hatt noen bivirkninger av cerazette.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Jeg småblødde hele tiden med de, hadde liksom blodig utflod hele tiden istedenfor mens hver fjerde uke, fryktelig slitsomt. Ble i tillegg humørsyk og grinete, på toppen av det hele mistet jeg sexlysten helt, så det var mannen som ba meg slutte. Jeg ble helt umulig å være i hus med, og hva er vitsen med å gå på piller som skal hindre svangerskap når man aldri har sex pga småblødninger og laber lyst? Anonymous poster hash: 8c2ed...08b
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Jeg vet ikke, han sa bare "minipille". Har ikke hentet de ut ennå Men mulig det er de. Han sa at det begynnelsen vil være mye små-blødninger, men at jeg etterhvert vil minste mensen helt. Hater egentlig å bytte merke, men må det siden jeg småblødde hele tiden med Loette. Er redd for å gå opp i vekt, da jeg har bakgrunn med spiseforstyrrelser. Får bare prøve å se hi Anonymous poster hash: ce9bb...76e
Mamma_til_2 Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Minsta mensen og ble gravid på ceracette så om du tar de vær nøye og ta de nesten på klokkeslettet, ikke få diare eller oppkast
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #6 Skrevet 28. februar 2014 Såpass ja. Legen nevnte at jeg må passe godt på å ta de innenfor 3t til samme tid hver dag ja,. Hi Anonymous poster hash: ce9bb...76e
Husbygger Skrevet 28. februar 2014 #7 Skrevet 28. februar 2014 Ble gravid på ceracette, men hadde ingen mens de månedene jeg gikk på de uten å være gravid!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #8 Skrevet 28. februar 2014 Oi, høres ikke akkurat lovende ut! Jeg skal ikke ha flere barn, så en graviditet hadde vært krise.. Hi Anonymous poster hash: ce9bb...76e
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #9 Skrevet 28. februar 2014 Har blitt gravid 2 ganger på cerazette med riktig bruk. Gikk også på minipille Conludag, men da fikk jeg mens annenhver uke, humørsvingninger og astmaen min ble betydelig forverret. Anonymous poster hash: e9cb9...7b9
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #10 Skrevet 28. februar 2014 Merker at jeg ikke har så lyst til å prøve disse pillene engang... Hi Anonymous poster hash: ce9bb...76e
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #11 Skrevet 28. februar 2014 Jeg går på dem og har ikke problemer De aller fleste kan bli gravide på alle typer p-piller, så er ikke nødvendigvis cerazette som er verstingene. Fordelen med Cerazette er at det er få bivirkninger i dem, og at mensen uteblir. Glad jeg slipper smertene hver måned! Har forresten aldri blitt gravid på dem, selv om jeg ikke tar pillene til riktig tid hver dag:P Anonymous poster hash: aaff6...375
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #12 Skrevet 28. februar 2014 Godt å høre:) merket du noe med vekten? Anonymous poster hash: ce9bb...76e
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #13 Skrevet 28. februar 2014 Hei! Jeg har gått på conludag i ca 18år... Er 40 nå. Fungerer kjempebra. Stortsett korte og greie menstruasjoner, men noen "normale" iblant. Har hørt at disse burde byttes ut med noen som var sikrere, men som sagt så er jeg fornøyd. Ingen vektoppgang. Anonymous poster hash: 23123...e64
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #14 Skrevet 28. februar 2014 Hei! Jeg har gått på conludag i ca 18år... Er 40 nå. Fungerer kjempebra. Stortsett korte og greie menstruasjoner, men noen "normale" iblant. Har hørt at disse burde byttes ut med noen som var sikrere, men som sagt så er jeg fornøyd. Ingen vektoppgang. Anonymous poster hash: 23123...e64
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #15 Skrevet 28. februar 2014 Hei! Jeg har gått på conludag i ca 18år... Er 40 nå. Fungerer kjempebra. Stortsett korte og greie menstruasjoner, men noen "normale" iblant. Har hørt at disse burde byttes ut med noen som var sikrere, men som sagt så er jeg fornøyd. Ingen vektoppgang. Anonymous poster hash: 23123...e64
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #16 Skrevet 28. februar 2014 Hei! Jeg har gått på conludag i ca 18år... Er 40 nå. Fungerer kjempebra. Stortsett korte og greie menstruasjoner, men noen "normale" iblant. Har hørt at disse burde byttes ut med noen som var sikrere, men som sagt så er jeg fornøyd. Ingen vektoppgang. Anonymous poster hash: 23123...e64
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #17 Skrevet 28. februar 2014 Jeg gikk på conludag når jeg ammet og en lang periode etter det. Var veldig fornøyd Og fra før har jeg dårlig erfaring med p-piller, gikk greit med disse. Anonymous poster hash: f1460...4b3
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #18 Skrevet 28. februar 2014 Får vel bare prøve de og se. Men skremmer meg litt at så mange har blitt gravide på de.. hi Anonymous poster hash: ce9bb...76e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå