Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Jeg har en gutt som er 19 måneder. I det siste har jeg reagert på at han drikker så mye vann. Han er tørst hele tiden. I barnehagen sier de at han tisser mye og bleiene er ofte veldig tunge. Jeg tenker jo med en gang diabetes? Har dere noen erfaring og kan svare en bekymret mor? Anonymous poster hash: 5db65...390
førskolelæreren Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Ring til legekontoret for en blodprøve av blodsukkeret
SuperFries Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Gå til legen og få tatt en blodprøve som gir svar på langtidsblodsukker. Den prøven heter HbA1c. Dere kan også få tatt fastende blodsukker, altså at dere kommer tidlig og tar et stikk i fingeren som viser blodsukkeret før matinntak.
Major HotLips Houlihan Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Lukt på ånden hans. Om det lukter aceton så må han til legen umiddelbart.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Lukt på ånden hans. Om det lukter aceton så må han til legen umiddelbart. Jeg kan kjenne han noen ganger har litt "dårlig" ånde. Anonymous poster hash: 5db65...390
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå