Gå til innhold

I alle dager! Brystene mine har plutselig blitt små!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, jeg er litt bekymret og dette er absolutt ikke ment som et krangleinlegg...

Jeg har egentlig alltid hatt en grei str på på puppene, hadde en C før jeg ble graving D etter graviditet. Men nå, nesten et år etter at jeg sluttet å amme har de blitt betydelig mindre... Har plutselig fått en liten-B str. ( jeg sier ikke at B er en liten str, bare at jeg har gått fra en C/D til en B - :) )

Er det noen som har opplevd noe lignende? Og evt. Hvor lenge etter amming skjedde det?

Anonymous poster hash: 7ba8f...5f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske det var meg! Ønsker meg mindre pupper, har dobbel D.

Anonymous poster hash: 24a4d...d98

Skrevet

Har du gått ned i vekt? For meg er det bare et par-tre kg i forskjell på vekta ifht bh-størrelse.

Anonymous poster hash: 399af...a02
Skrevet

Samme med meg. Jeg gikk fra C/D til liten B :( de ble så tomme liksom... Skjedde nesten like etter at amminen var ferdig.

Tror det er meget normalt.

Skrevet

Er så bekymret for at det kan være noe annet... Er nesten et år siden jeg sluttet med ammingen... Og jeg har gått endel opp i vekt siden da.

Før var de liksom så store at jeg nesten hadde dem i trynet bare jeg la armene i kors, men nå er det bare noe som ligner på "tomme lommer"

Skrevet

Jeg fikk rekord-små pupper etter to graviditeter.  Jeg hadde c-cup før jeg ble gravid, var sikkert opp i D en periode. Fikk tidlig pupper og alltid fått kommentarer på fine, store pupper. Til meg ble de store fordi jeg ikke var så høy.   Før jeg ble gravid på nytt nå kunne jeg faktisk gå med A-cup. Men jeg ble veldig slank etter fødslene også. Kjempelenge siden jeg hadde vært så slank.  

Likte egentlig å få litt mindre pupper. Aldri skjønt de som ville ha så store. Det eneste var at det var jo ikke mye spenst i dem, sånn sett kunne jeg sikkert kunne ønske å fylle dem opp litt.   Nå som jeg er gravid igjen har jeg fyllt opp en c-cup, men vet jo at det blir å forsvinne etterpå, med mindre jeg blir å legge veldig mye på meg og ikke klare å gå ned igjen.

Vet om flere som har fått mindre pupper etter å ha vært gravid, enn hva de hadde før de ble gravide.

Anonymous poster hash: 55c7a...687
Skrevet

Jeg gikk fra en C til en B etter å ha ammet.. Også er de ikke noe faste lenger, litt sånn tomme som dere andre sier. Tror det er ganske vanlig.

Anonymous poster hash: acf09...e5a

Skrevet

Men hvor lang tid tok det fra dere sluttet å amme til de ble små? Stusser veldig over at det nesten har gått ett år :/

Skrevet (endret)

Ett år senere var kanskje litt lenge...? Vet ikke hva som er normalt!

Endret av Hønermor til to små
Skrevet

Ingen som andre som har lignende opplevelser?

HI

Skrevet

Har du kjøpt bh med større omkrets i det siste?

Skrevet

Nei har ikke det... Synes kanskje de har vært litt mindre i det sistemann har bare avfeid det. Men i dag så jeg det helt tydelig. Og jeg ble virkelig overrasket over hvor betydelig mindre de har blitt! :(

Skrevet

Puppene mine har også krympa. De var små, 75a før unga ble født. I dag passer ikke de gamle bhene mine, det er masse luft mellom puppa og cupen. Er så og si helt flat. Alt er borte. Utrolig kjedelig! Har kjøpt noen bher i 75a med masse padding, ser i hvert fall normal ut med klær på.

Anonymous poster hash: 56216...cf6

Skrevet

Puppene mine har også krympa. De var små, 75a før unga ble født. I dag passer ikke de gamle bhene mine, det er masse luft mellom puppa og cupen. Er så og si helt flat. Alt er borte. Utrolig kjedelig! Har kjøpt noen bher i 75a med masse padding, ser i hvert fall normal ut med klær på.Anonymous poster hash: 56216...cf6

Men hvor lenge etter endt amming synes du de ble mindre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...