Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Får man fine bilder da, erfaringer? Sto på nettsiden at de ikke anbefalte ultralyd i 3d utover uke 34..? Vi har bestilt oss en siste ul, vil bare se at alt er bra med den lille ( og kanskje nok en gang få bekreftet kjønn ) og se hvor stor babyen er blitt. Anonymous poster hash: a758f...046
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Jeg tror de ikke anbefaler det fordi det begynner å bli såpass trangt der inne i magen. Ikke like god sjans til å få like fine bilder da babyen blir mer klemt. Babyen kan nærmest se deformert ut i ansiktet fordi den ligger trangt. men er dere forberedt på at det ikke blir like gode bilder som det blir før uke 30, så går det vel greit. ingen som kan nekte dere såvidt jeg vet. Anonymous poster hash: 1baeb...a1e
mamma_til_verdens_beste Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Vi tok 3D i uke 32, og det ble dessverre ikke bra... Fikk jo bekreftet kjønnet da, men hadde ikke gjort det fullt så sent en gang til.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Jeg tror de ikke anbefaler det fordi det begynner å bli såpass trangt der inne i magen. Ikke like god sjans til å få like fine bilder da babyen blir mer klemt. Babyen kan nærmest se deformert ut i ansiktet fordi den ligger trangt. men er dere forberedt på at det ikke blir like gode bilder som det blir før uke 30, så går det vel greit. ingen som kan nekte dere såvidt jeg vet. Anonymous poster hash: 1baeb...a1e Takk for svar Det aller viktigste for meg er å se at babyen har det bra iallefall, så får det være med de bildene. Anonymous poster hash: a758f...046
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå