mamma_bergen Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Jeg sitter på en fellesstue på sykehuset og venter på å komme inn til legen. Sammen med med sitter det 4 andre damer, samt en mann som sitter i telefonkonferanse med 3 andre via pcen sin. Samtalen går på engelsk og han har holdt på en stund nå,og det ser ikke ut at han blir ferdig på en stund. Det er en forretningssamtale, og han skravler i vei med ganske høy stemme. Mulig jeg bare er sur og lei generel da jeg er i en sårbar situasjon, men jeg kjenner jeg føler at det er uhøflig. De andre personene her tør jo ikke prate sammen i frykt for å forstyrre han.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Jo, dette er tankeløst ja. Enkelte tror de er verdens navle....... Får bare hoste og kremte litt, og begynne å småprate med de andre på venterommet
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Det er både frekt i forhold til dere og i forhold til klienten hans, som muligens opplever brudd på taushetsplikt. Anonymous poster hash: 8fe3b...29b
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Jeg hadde nok ikke klart å dy meg for å begynne en høylytt samtale med en av de andre som satt og ventet, om for eksempel været Jo, han er skikkelig uhøflig! Anonymous poster hash: 7be04...494
mamma_bergen Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2014 Vel, han beklaget til oss i rommet nå at det dro ut, men han regnet med å bli ferdig i løpet av 15-20 min..Skulle vært litt tøffere og sagt noe til han..
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #6 Skrevet 28. februar 2014 Utrolig tankeløst og ikke minst uhøflig! Og ferdig om 15-20 min?!?!? Ærlig talt, om han har det så travelt at han ikke kan kutte ut jobben mens han sitter på et venteværelse får han holde seg frisk og hva skjer om han blir ropt inn til legen da? Må legen vente da? Sender deg også de beste ønsker om en snarlig løsning på problemene dine. God bedring. Anonymous poster hash: 67602...ca5
☆☆☆ Skrevet 28. februar 2014 #7 Skrevet 28. februar 2014 I slike situasjonar er det kjekt å ha med seg ein grinebaby og sette seg i stolen ved sida av..
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #8 Skrevet 28. februar 2014 Hadde ikke brydd meg. Anonymous poster hash: beb4e...662
mamma_bergen Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2014 Utrolig tankeløst og ikke minst uhøflig! Og ferdig om 15-20 min?!?!? Ærlig talt, om han har det så travelt at han ikke kan kutte ut jobben mens han sitter på et venteværelse får han holde seg frisk og hva skjer om han blir ropt inn til legen da? Må legen vente da? Sender deg også de beste ønsker om en snarlig løsning på problemene dine. God bedring. Anonymous poster hash: 67602...ca5 Han er nok frisk så vidt jeg vet.. Han følger kjæresten sin, dette er på gynekologisk avd på sykehuset. Jeg syns det er respektløst av han, som sagt er det personer her i forskjellige sårbare situasjoner..
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. februar 2014 #10 Skrevet 28. februar 2014 Det er tydeligvis ikke tankeløst siden han unnskylder. Men ekstremt uhøflig og frekt!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #11 Skrevet 28. februar 2014 Utrolig tankeløst og ikke minst uhøflig! Og ferdig om 15-20 min?!?!? Ærlig talt, om han har det så travelt at han ikke kan kutte ut jobben mens han sitter på et venteværelse får han holde seg frisk og hva skjer om han blir ropt inn til legen da? Må legen vente da? Sender deg også de beste ønsker om en snarlig løsning på problemene dine. God bedring. Anonymous poster hash: 67602...ca5 Det er nok ikke han som er syk, han er sikkert der med kona. Anonymous poster hash: e9690...c4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå