Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Min på straks 8 trenger nytt, og jeg vurderer noe ala dette: http://www.smartkids.no/klaer/regntoey/rosa_color-kids-costa-rain-set-airflo-10-000_134515_78 Erfaringer? Anonymous poster hash: 55694...3b6
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Han har HH - shelter regnbukse/allværsbukse og stormberg allværsjakke. Har ikke "typisk" regntøy, dette holder i massevis Anonymous poster hash: 6cd63...2f0
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Vår 6 åring og 9 åring har teknisk regntøy fra Craft og HH. Veldig fornøyd med begge 2, men setter nok HH litt høyere Anonymous poster hash: bc128...cdc Anonymous poster hash: bc128...cdc
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Dette har ungene og vi er fornøyde. https://www.flust.no/klaer-og-smykker/barn/regntoey/helly-hansen-voss-regnjakke-junior/ Jeg har kjøpt meg samme og er veldig fornøyd. Godt å gå med og tåler litt. Enda ikke hatt noen hull, noe som igrunn er litt rart siden begge herjer rundt. Klattrer i trær og viser ingen hensyn til hva de har på seg. Anonymous poster hash: 58fd0...07b
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Han har HH - shelter regnbukse/allværsbukse og stormberg allværsjakke. Har ikke "typisk" regntøy, dette holder i massevis Anonymous poster hash: 6cd63...2f0 Blir ikke det varmt på sommeren? Bruker stort sett allværstøyet når det regner vår og høst... Anonymous poster hash: 55694...3b6
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #6 Skrevet 28. februar 2014 Dette har min på 7,5 år. http://www.xxl.no/Root/Klær/Klær-barn-og-junior/Regntøy/Regntøy/Helly-Hansen-Zero-G-Set%2C-regntøy-junior/p/1093244_1_Style Anonymous poster hash: fc621...813
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. februar 2014 #7 Skrevet 28. februar 2014 Storesøster er 8 1/2 år. Hun har skall bukse fra skogstad og skalljakke fra bergans. Tror hun har en regnkakke fra sparkjøp hengende på skolen i krisetilfeller. Lillebror er bare 6 1/2 år da, men, han har skallbukse fra bergans og skalljakke fra bergans. Har hatt refleks sitt, men det er for stivt. Har prøvd et tynt fra HH, men det tålte for lite.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #8 Skrevet 28. februar 2014 Bare barnehagebarnet som bruker regntøy her, og hun har et sett jeg kjøpte på Obs!, lurer på om det er HH, men er ikke helt sikker. Skolebarna (1. og 4. og 7. klasse) bruker allværsjakker og allværsbukser, de er vanntette og puster så jeg synes ikke det blir varmere enn regntøy på sommeren heller (regntøy blir fort veldig klamt og svett ihvertfall). Vår og høst går de stort sett i allværsjakkene og har bare buksen i sekken, trenger ikke noe mer regntøy enn det. Har god erfaring med allværstøyet til Reflex og Color Kids, men har også hatt Skogstad, Stormberg og HH. Anonymous poster hash: 4be5d...a89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå