Gå til innhold

Sykdom i graviditeten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært dårlig i en hel uke.

Det startet med hoste, slapphet og litt feber for en uke siden, sånn var jeg i 2 dager. Har hostet som en gal og vært snørrete siden. I tillegg har jeg de 3 siste dager hatt kraftig diarè.
Jeg er litt over halvveis i graviditeten, og hadde jeg ikke vært gravid så hadde jeg sett det an i sikkert en uke til.

Har for ordens skyld ringt legekontoret nå, men de har ikke tid til meg i dag. De ber meg oppsøke legevakten i kveld.
Jeg har kun dårlige erfaringer med denne legevakten, synes legene virker inkompetente.

Er ikke så redd for meg selv, bare for barnet. Noen andre som har vært dårlige i svangerskapet og har noen erfaring, eller vet noe?

Anonymous poster hash: 582c1...b02
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg til legen, du! Synes det er utrolig dårlig av legekontoret å ikke ta deg inn. Hadde selv to antibiotika-kurer da jeg var gravid. Den første fikk jeg etter å ha "hanglet" en stund. Trodde det var graviditeten som gjorde at jeg følte meg ekstra elendig, men hadde visst lungebetennelse som utviklet seg til blodforgiftning før jeg oppsøkte hjelp. Ble innlagt en uke... Det går sikkert fint med deg, men synes virkelig at du burde bli sett på! Masse god bedring :)

Skrevet

oi, det hørtes skummelt ut. Jeg ringer igjen og informerer om min bekymring!

Anonymous poster hash: 582c1...b02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...