Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Tenåringsdatteren med hennes lange hår har nå tettet dusjen på hennes bad. Er det noen avløpsåpnere som tar hår, eller er alt håp ute? Anonymous poster hash: a57fb...929
BareMas Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Åpne sluken og rens den godt for hår og annet gørr, deretter tømmer du en hel flaske avløpsrens ned i.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Åpne sluken og rens den godt for hår og annet gørr, deretter tømmer du en hel flaske avløpsrens ned i. Problemet er at jeg ikke kommer til i det hele tatt Kan en hel flaske avløpsrens løse opp håret? Anonymous poster hash: a57fb...929
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Avløpsrens funker, men det er ofte nok med en stor sugekopp. Anonymous poster hash: 29a35...a76
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Plumbo funker supert! Vi hadde samme problem tidligere i år Anonymous poster hash: ca950...a2f
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #6 Skrevet 28. februar 2014 Plumbo funker supert! Vi hadde samme problem tidligere i år Anonymous poster hash: ca950...a2f Plumbo er rørleggernes verste mareritt. Det gjør mer skade enn nytte over tid! Pulveret er verst! Anonymous poster hash: df778...29a
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #8 Skrevet 28. februar 2014 Plumbo, men IKKE en helt flaske, følg bruksanvisningen Plumbo var problematisk da man hadde ABSrør, nå kan du helt trygt bruke det. Anonymous poster hash: eb079...fbb
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #9 Skrevet 28. februar 2014 Plumbo funker supert! Vi hadde samme problem tidligere i år Anonymous poster hash: ca950...a2f Plumbo er rørleggernes verste mareritt. Det gjør mer skade enn nytte over tid! Pulveret er verst! Anonymous poster hash: df778...29a Det kan du jo påstå alt du vil, men min mann er rørlegger For noe sprøyt! Dessuten er det ikke plumbo pulver som brukes til slikt.. Spre gørra de et annet sted a! Anonymous poster hash: ca950...a2f
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #10 Skrevet 28. februar 2014 Flytende plumbo fikset det hos oss. Husk å kjøpe det som er flytende, ikke pulver. Anonymous poster hash: 8735d...e28
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #11 Skrevet 28. februar 2014 Først så må du jo åpne og ta ut silen i dusjen, da, og fjerne håret som ligger der, og som helt sikkert er skyld i 90 % av problemet. Med langhårede som dusjer støtt og stadig, så må en slik renseprosess gjøres ofte, sikkert minst en gang i uken. På med engangshansker og fjern gørra - for det er ikke så trivelig, akkurat... Dernest kan det vel kanskje være minst like smart å stake rørene som å pøse på med kjemikalier. Anonymous poster hash: 2c665...b50
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #12 Skrevet 28. februar 2014 Først så må du jo åpne og ta ut silen i dusjen, da, og fjerne håret som ligger der, og som helt sikkert er skyld i 90 % av problemet. Med langhårede som dusjer støtt og stadig, så må en slik renseprosess gjøres ofte, sikkert minst en gang i uken. På med engangshansker og fjern gørra - for det er ikke så trivelig, akkurat... Dernest kan det vel kanskje være minst like smart å stake rørene som å pøse på med kjemikalier. Anonymous poster hash: 2c665...b50 Finner ikke noe jeg kan åpne. Jeg har kjøpt en slik "sil" som skulle ta alt håret, men hun har visst flyttet på denne. Argh, tenåringer Anonymous poster hash: a57fb...929
Bananahammock Skrevet 28. februar 2014 #13 Skrevet 28. februar 2014 Jeg har også langt hår, og her må kjerringa til pers flere ganger i året. På med hanske og stikk hånda nedi sluket, ta tak i det du får tak i og dra. Det er utrivelig der og da, men det eneste som funker over tid
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #14 Skrevet 28. februar 2014 Alle slike sluker skal jo kunne åpnes. Legg ut et bilde av sluket, så vi kan fortelle deg hvordan den kan åpnes. Anonymous poster hash: 2edc8...573
BareMas Skrevet 28. februar 2014 #15 Skrevet 28. februar 2014 Åpne sluken og rens den godt for hår og annet gørr, deretter tømmer du en hel flaske avløpsrens ned i. Problemet er at jeg ikke kommer til i det hele tatt Kan en hel flaske avløpsrens løse opp håret? Anonymous poster hash: a57fb...929 Merkelig. Avløpsrens er bedre enn ingenting, men har du plastrør, styr unna plumbo. Jif sin funker fint, men da pleier jeg å være rimelig raus.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #16 Skrevet 28. februar 2014 Åpne sluken og rens den godt for hår og annet gørr, deretter tømmer du en hel flaske avløpsrens ned i. Problemet er at jeg ikke kommer til i det hele tatt Kan en hel flaske avløpsrens løse opp håret? Anonymous poster hash: a57fb...929 Merkelig.Avløpsrens er bedre enn ingenting, men har du plastrør, styr unna plumbo. Jif sin funker fint, men da pleier jeg å være rimelig raus. Jeg leier, og avløpet er på andre siden av veggen, i en smal gang hvor man nesten ikke kommer frem. Har ringt Jernia og de anbefalte en avløpsåpner som skal være mild mot rørene, men effektiv. Takker for svar Anonymous poster hash: a57fb...929
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #17 Skrevet 28. februar 2014 Ofte kan en ta bor sila, under den er selve sluket. I selve sluket er det vannlås. Denne kan fjernes. Ofte er det en "halv måne" en kan vippe opp og bruke som håndtak. Ta å løft i denne og du får ut vannlåsen/bøtta. Nå rengjør du denne og montere den på plass igjen. Problem løst. Anonymous poster hash: 45263...15d
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #18 Skrevet 28. februar 2014 Plumbo funker supert! Vi hadde samme problem tidligere i år Anonymous poster hash: ca950...a2f Plumbo er rørleggernes verste mareritt. Det gjør mer skade enn nytte over tid! Pulveret er verst! Anonymous poster hash: df778...29a Det kan du jo påstå alt du vil, men min mann er rørlegger For noe sprøyt! Dessuten er det ikke plumbo pulver som brukes til slikt.. Spre gørra de et annet sted a! Anonymous poster hash: ca950...a2f Min mann er både rørlegger og rørleggersønn. Han vil heller hjelpe enn å si sprøyt for å tjene mer penger! Anonymous poster hash: df778...29a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå