Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Etter all feilfargingen har jeg fått GRØNT hår. Kan jeg farge rødt/brunt for å få vekk det grønne? Har nå ganske lyst hår med masse grønt i. Frisøren har ikke ledig time i morgen og dette er krise siden jeg reiser i morgen kveld. Hva farge er lettest å farge på for å få vekk det grønne? Anonymous poster hash: 3bb0e...bf9
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 En frisør burde kunne svare deg på hvilke farger som nøytraliserer grønt, husker ikke om det kunne være askeblond?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Grønt og rødt er komplimenterfarger. Så for å jevne ut grønnskjær, så må du i gang med noen med varme toner i. Tror ikke du trenger å farge håret rødt, men du må farge det med en gyllen farge. Jeg ville ikke ha satt er askfarge i et grønt hår!! Anonymous poster hash: 65889...980
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Unnskyld da var det sikkert motsatt, askeblond til lilla hår...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Jeg farget det en gang askeblond, og det ble blått :/ Nærmest løp til frisøren dagen etter. Fikk farget det litt mørkere blond. Anonymous poster hash: 9530f...2e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå