Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 på hus... ? Mine foreldres hus, er det noe jeg kan gjøre før å forhindre dette?? Anonymous poster hash: 6da50...31b
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 ja har opplevd at det ble sendt til tvangssalg, men fikk betalt regningene så tvangssalget ble avsluttet. Vist de får betalt det de skylder så trekkes salget:) Anonymous poster hash: 8e514...44d
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Jeg var tenåring da huset til foreldrene mine gikk på tvangsauksjon på slutten av 80-tallet. De ble sittende med en betydelig restgjeld for den gangen sprakk jo boligboblen som en ballong og prisene stupte. De fikk mye mindre igjen for huset enn de hadde i gjeld... Ingen hyggelig opplevelse, men det gikk dag greit. Flyttet fra et stort hus med stor hage til en leilighet i en 6-manns bolig hvor vi måtte dele rom og fikk betydelig mindre plass da. Å dele rom med søsteren sin når man er 15 og 18 år er ikke så kult så jeg var veldig lite hjemme på den tiden, hadde jo venner og kjærester som hadde mulighet til litt mer privatliv. For å evt stoppe et tvangssalg må gjelden betales, det er ingen andre måter å gjøre det på. Om huset nå går på tvangssalg regner jeg ikke med foreldrene dine har mulighet til å betale, og heller ikke har verdier de kan løse inn. Da er det vel bare å innse at huset er for dyrt for dem og de er nødt til å finne seg noe mindre og senke levestandarden sin? Anonymous poster hash: 4ab53...739
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Ja har opplevd det, men med en leilighet Vi ikke bodde i. Det de skylder må betales.Hvem har begjært tvangssalg? Anonymous poster hash: 0562c...8ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå