Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Er så utrolig usikker på inntaket mitt. Kan noen hjelpe meg å telle? To husmann knekkebrød med litt smør og 1 skive gulost på hver, og 2 skiver agurk på hver. 3 gule plommer En neve mandler En hamburger (en fryst hamburger, ett chicagobrød, 2ss dressing) Hjelp meg er dere greie:) Anonymous poster hash: 6a6ad...47f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Legg det inn i matvaretabellen og se selv. Det beste er å lære å bruke verktøyene selv Litt smør? 3 gram? 10 gram? Neve mandler? 1 ss mandler er 46, så en neve er kanskje det dobbelte? Anonymous poster hash: bf572...f5e
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Er så dårlig på sånt, og har ikke kjøkkenvekt Så lurer bare sånn ca, om jeg gikk over dagens "budsjett". Stresset for om jeg har gått opp Anonymous poster hash: 6a6ad...47f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Like lite hjelp i oss da.. Ikke vet vi hva en neve er, ikke vet vi antall kalorier du bør holde deg på.. Last ned shape-up appen. Der finner du matvarer som både står oppført som porsjoner og gram. Så du trenger ikke kjøkkenvekt for å finne det ut. Anonymous poster hash: 50d93...8e2
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 Ikke svaret du ønsker akkurat nå, men teller du kalorier så bør du definitivt ha verktøyene tilgjengelig. Det betyr både vekt og registreingsverktøy.... Du går ikke opp i vekt ved ett måltid. Se på Grete Roede. Gratis registrering med begrensede verktøy. Verdt et forsøk! Anonymous poster hash: bf572...f5e
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #6 Skrevet 27. februar 2014 Som de andre her sier, hvis du skal slanke deg og virkelig er opptatt av kaloritelling, skaffer du deg en vekt og setter deg inn i dette selv. Da får du best utbytte av det. Anonymous poster hash: 59671...f18
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #7 Skrevet 27. februar 2014 Dette er nok litt i underkant av 1000 kalorier. Anonymous poster hash: 204de...d05
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #8 Skrevet 27. februar 2014 grovt regnet tipper jeg dette kommer på mellom 800 og 1000 kcal. alt for lite for en voksen person på en dag. skal du varig ned i vekt bør du øke med minst 500 kcal om dagen (eks en porsjon fiberrik frokostblanding med skummet melk, en banan + et grovt rundstykke med noe godt på) Anonymous poster hash: 592a8...c8a
ønskerbebis Skrevet 27. februar 2014 #9 Skrevet 27. februar 2014 Hei du! Jeg har et kjempegodt tips til deg om du ønsker å regne kalorier! Gå inn på www.greteroede.no! Der har de registrering av mat, og det er gratis å være på sidene. Det som er så fint er at du kan skrive inn antall, gram, eller andre mål som er lagret på tusenvis av forskjellige matvarer så regner det seg ut selv!! Jeg bruker det hver dag og tok en ukes tid så syns jeg det var null stress. Er jo litt å sette seg inn i kanskje i begynnelsen, men tar et par dager så er du inne i det Enkelt å greit.. Anbefales fordi dersom du er som meg og er engstelig for å spise for mye kan du fort spise for LITE til å gå ned i vekt... For lite mat gjør at du sparer på fettet.. IKKE BRA!
ønskerbebis Skrevet 27. februar 2014 #10 Skrevet 27. februar 2014 BTW... Det du har spist i dag er for lite.. Du mister muskler og fett, som ikke er ønskelig for da blir du helt lik i kroppen som nå bare mindre.. Regner med du ønsker å beholde musklene? Innsats er nøkkelen, jeg har gått ned mange kilo!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #11 Skrevet 27. februar 2014 Takk til alle sammen som har kommet med tips og råd hi Anonymous poster hash: 6a6ad...47f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #12 Skrevet 27. februar 2014 Last ned lifesum appen. Hadde ikke klart meg uten! Anonymous poster hash: 7069b...2d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå