Gå til innhold

Sykepleiere med 50% nattstilling her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye ca får du utbetalt? Og jobber du på sykehus?

 

Anonymous poster hash: 39c93...1d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen?

 

Anonymous poster hash: 39c93...1d2

Skrevet

Jeg jobber 59% på natt i hj.spl pg har utbetalt ca 19000kr per mnd. Brutto er vel 25000kr.

 

Anonymous poster hash: 6f6fc...f7a

Skrevet

Jeg jobber 59% på natt i hj.spl pg har utbetalt ca 19000kr per mnd. Brutto er vel 25000kr.

 

Anonymous poster hash: 6f6fc...f7a

har du lang ansiennitet da?:)

 

Anonymous poster hash: 39c93...1d2

Skrevet

Jobber 75% natt i hj.spl, har vel utbetalt 22000. Ligger på grunnansennitet ;)



Anonymous poster hash: 7e4fc...041
Skrevet

 

Jobber 75% natt i hj.spl, har vel utbetalt 22000. Ligger på grunnansennitet ;)

 

Anonymous poster hash: 7e4fc...041

takk for svar :-)

 

Anonymous poster hash: 39c93...1d2

Skrevet

Jobber 60% natt. Tjener ca 18-19000.

Syns forøvrig det er dårlig betalt med tanke på hvilken fare man utsetter seg for helsemessig. Har absolutt planer om å skaffe meg dag/kvelds stilling isteden! Det er ikke verdt det spør du meg!

 

Anonymous poster hash: 748a4...974

Skrevet

Jobber 75% natt på sykehjem og får utbetalt nesten 25 000 i mnd.



Anonymous poster hash: 38d4c...f40
Skrevet

Jobber 60% natt. Tjener ca 18-19000.

Syns forøvrig det er dårlig betalt med tanke på hvilken fare man utsetter seg for helsemessig. Har absolutt planer om å skaffe meg dag/kvelds stilling isteden! Det er ikke verdt det spør du meg! Anonymous poster hash: 748a4...974

Det er større helsefarer forbundet med å jobbe tre-delt turnus, enn å jobbe bare natt. Men jeg antar å bare jobbe dag/kveld er det beste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...