Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Hva foretrekker du? Anonymous poster hash: 8e976...01a
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Liker begge. Katten fordi den er så selvstendig. Men hunden fordi det er så godt selskap å det blir som en bestevenn, som aldri gir deg ryggen. Hvis jeg måtte valgt katt eller hund, hadde jeg nok valgt hund. Sett bort ifra alt arbeidet som er med hund:p Anonymous poster hash: cfa80...bfd
mamma_til_verdens_beste Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 helt klart Hund.Liker ikke katter så godt, de er så uberegnelige.
Nullstress;) Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 katt det er selskap i de også. har to maine coon gutter som venter på oss hver eneste dag, står ved siden av meg på badet, ligger på fanget å koser. ligger i dukkevongen til datteren min og elser å leke med sønnen min. (kanskje de er hunder i kattekropper, hehe) men fordelen med katt, er at de kan bare slippes ut. de er litt mer selvstendige enn hunder, men er like godt selskap
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #6 Skrevet 27. februar 2014 katt det er selskap i de også. har to maine coon gutter som venter på oss hver eneste dag, står ved siden av meg på badet, ligger på fanget å koser. ligger i dukkevongen til datteren min og elser å leke med sønnen min. (kanskje de er hunder i kattekropper, hehe) men fordelen med katt, er at de kan bare slippes ut. de er litt mer selvstendige enn hunder, men er like godt selskap Og hva gjør kattene når de slippes ut? Jo, de går og driter ned naboens eiendom, pisser på trapp, puter, barnevogner og alt de finner. Pokker så enkelt for dere katteeiere, men pokker så j**lig for oss som har katteeiere som naboer. :-( Anonymous poster hash: 56d01...5cc
Nullstress;) Skrevet 27. februar 2014 #7 Skrevet 27. februar 2014 kan nok hende at noen katter gjør det ja, men her er det aldri vært noen som klager... er ikke bare bare med hunde-eiere heller. bæsj over alt, og selv om det er vinter og det snør over møkka, kommer den frem når snøen smelter! man skal ikke ta alle over en kam...
mamma_til_verdens_beste Skrevet 27. februar 2014 #8 Skrevet 27. februar 2014 Vi har katter som dreper fugler i hagen vår, sånn at hundene spiser på de døde fuglene, samt at de tisser på alt mulig inni garasjen vår. Det stiiinker kattetiss i garasjen. Jeg aner jo ikke hvem som eier disse kattene, så da er det ingen å klage til....Men for all del, ikke noe bedre med hundemøkka sønnen min rullet seg i på lekeplassen vår. Irriterende!!
Nullstress;) Skrevet 27. februar 2014 #9 Skrevet 27. februar 2014 om man har en nabo med katt, og er plaget med kattetiss, kan man ta dette opp med nabo. det er et middel man kan få kjøpt i dyrebutikker som gjør at katten holder seg unna. hadde vi vært de eneste i gata med katt og en nabo kom å klaget til meg, ville jeg med glede kjøpt dette middelet så katten min ikke skulle vært til plage for andre. om man kastrerer kattene sine, blir det også mindre markering... så det er grep å ta så man ikke får "gatas illeluktende skrekk"... men dette er tiltak eieren må ta (når det gjelder kastrering i allefall) og ikke katten sin skyld. det er også mange som reiser fra kattene sine en helg, og lar pus være ute. da er det ikke rart det blir mjauing rundt husveggene. man må ta litt ansvar, for SÅ selvstendige er de ikke... dette gjelder også hunde-eiere.... når en hun gjør fra seg er det ikke hunden som skal plukke det opp, men eieren... og det ligger såååå mye møkk overalt. i byen, på stranda, midt på stiene i turområder osv.... og i allefall når snøen smelter. da er det bæsj over alt!
ønskerbebis Skrevet 27. februar 2014 #11 Skrevet 27. februar 2014 Jeg har to hunder og de er de barna jeg har foreløbig! Kunne ikke tenkt meg et liv uten dem rett og slett Jeg er en hønemor med dem og snakker til dem som om de skulle vært barna mine, men mener at det er poenget! Kanskje derfor jeg fikk nummer en i julegave av elsklingen min siden han ønsker å vente litt med barn! Smart han! Dersom man har fått alle barna man skal ha og har mye å gjøre som småbarnsforeldre kan jeg skjønne at det er greit med katt fremfor hund, fordi det er mindre jobb! Men jeg får jo alt av valpetid og oppdragelse med mine før jeg får barn og hund og barn pleier som regel å gå bra sammen så lenge man lærer hundene og barna hva som er rett og galt! Jeg gleder meg i hvertfall til å se reaksjonen på mine to når jeg bringer en liten baby inn i flokken om forhåpentligvis ikke så lenge
MissMagica Skrevet 27. februar 2014 #12 Skrevet 27. februar 2014 Katt, selvfølgelig Har alltid hatt hund, vokst opp med hund. En dag fikk jeg en rasekatt (Hellig Birma) omtrent slengt etter meg og var veldig skeptisk for katter hadde jeg aldri likt. Trodde som hun over her at de var uberegnelige og totalt usjarmerende. Raskt fant jeg ut at familievennlige katteraser er noe av det skjønneste på jord. Finnes ikke uberegnlige eller "slemme". Ikke trenger de tur en lørdagsmorgen i snøstorm heller. Kommer når du roper, møter deg i døra, sover i fotenden av senga, legger seg på fanget for å få kos osv, osv, osv...
mamma_til_verdens_beste Skrevet 27. februar 2014 #13 Skrevet 27. februar 2014 Katt, selvfølgelig Har alltid hatt hund, vokst opp med hund. En dag fikk jeg en rasekatt (Hellig Birma) omtrent slengt etter meg og var veldig skeptisk for katter hadde jeg aldri likt. Trodde som hun over her at de var uberegnelige og totalt usjarmerende. Raskt fant jeg ut at familievennlige katteraser er noe av det skjønneste på jord. Finnes ikke uberegnlige eller "slemme". Ikke trenger de tur en lørdagsmorgen i snøstorm heller. Kommer når du roper, møter deg i døra, sover i fotenden av senga, legger seg på fanget for å få kos osv, osv, osv... Hellig Birma er de fineste Har hatt en selv, men synes fortsatt katter både er sære og uberegnelige
Nullstress;) Skrevet 27. februar 2014 #14 Skrevet 27. februar 2014 katter er som hunder. man må finne rasen som passer til sin familie. jeg veit at maine coon er de perfekte familiekatter i allefall
MissMagica Skrevet 27. februar 2014 #15 Skrevet 27. februar 2014 Katt, selvfølgelig Har alltid hatt hund, vokst opp med hund. En dag fikk jeg en rasekatt (Hellig Birma) omtrent slengt etter meg og var veldig skeptisk for katter hadde jeg aldri likt. Trodde som hun over her at de var uberegnelige og totalt usjarmerende. Raskt fant jeg ut at familievennlige katteraser er noe av det skjønneste på jord. Finnes ikke uberegnlige eller "slemme". Ikke trenger de tur en lørdagsmorgen i snøstorm heller. Kommer når du roper, møter deg i døra, sover i fotenden av senga, legger seg på fanget for å få kos osv, osv, osv... Hellig Birma er de fineste Har hatt en selv, men synes fortsatt katter både er sære og uberegnelige Da har nok jeg vært ekstremt heldig med mine katter Eller så er det du som har hatt litt uflaks
MissMagica Skrevet 27. februar 2014 #16 Skrevet 27. februar 2014 katter er som hunder. man må finne rasen som passer til sin familie. jeg veit at maine coon er de perfekte familiekatter i allefall Enig:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. februar 2014 #17 Skrevet 27. februar 2014 Katt! Vi har 3 stk. Jeg er vokst opp med begge deler, men foretrekker katter. Det har jeg alltid hatt. Var litt forhandlinger ute og gikk før disse fikk flytte inn da, mannen vil helst ha hund..
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #18 Skrevet 28. februar 2014 Katt! Syns hunder er skumle og uberegnelige. En katt klarer jeg å "lese", de klarer seg selv på mange områder (Satt hundevakt et par måneder med en valp, og det var som å ha en baby. Utrolig slitsomt) og når en katt blir glad i deg...! Åh, finnes ikke noe bedre Er mest glad i gatemiks, de er ofte friskere enn rasekatter. Anonymous poster hash: 9919e...41e
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #21 Skrevet 28. februar 2014 Hund. Hatt hund hele livet. Den jeg har nå er min tredje etter jeg ble voksen. Elsker livet med hund. Forøvrig er jeg veldig glad i katter også men jeg liker å gå i fjellet og være mye ute så da falt valget på hund. Anonymous poster hash: 19ec3...64c
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #22 Skrevet 28. februar 2014 Katt. Anonymous poster hash: 15058...81f
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #23 Skrevet 28. februar 2014 Definitivt hund!! Har begge deler. Og for katten er vi bare en matstasjon 😜 Anonymous poster hash: f5bbf...10a
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #24 Skrevet 28. februar 2014 Definitivt hund!! Har begge deler. Og for katten er vi bare en matstasjon Anonymous poster hash: f5bbf...10a Så da er alle katter slik? Anonymous poster hash: 9919e...41e
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #25 Skrevet 28. februar 2014 Katt! Har hatt begge deler og synes det er ganske likt med kos og hengivenhet fra både katt og hund. De viser det bare på ulike måter. Men en katt er mer selvstendig og krever nesten ikke stell og pass der en hund krever veldig mye for å ha det godt. Dermed passer katt best til meg som liker å være litt mer fleksibel og ubunden av ansvar Og ja, jeg er den typen som elsker at ungene blir store og selvstendige og ikke er helt avhengig av meg lenger Anonymous poster hash: f377f...7c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå