Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Noen som har god kjennskap til disse merkene som kan svare meg på hvordan disse er i passform? Har en lang og tynn gutt på 4 uker og tenkte på å kjøpe litt tøffe bodyer på nett. Er det god stretch i de? og hvordan blir de etter mange vask? Vil ikke bruke masse penger på bodyer som mister fasongen og som bli utvasket etter kort stund. Setter stor pris på det dere kan fortelle Anonymous poster hash: 837f7...12a
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 elsker småfolk!!synes fargene til jente er grelle,men har to gutter,og de har hatt noe småfolk, fordi jeg elsker den barnslige retro stilen! De er greie i størrelsene,hverken for store eller små i str,men kjøp heller en str større enn du trenger enn omvendt.De slites litt i fargene etter mange vask,men fortsatt verdt det synes jeg .samt de er stretchy og veldige myke å ha på! Anonymous poster hash: a768c...ff0
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Kan anbefale Molo, som er ganske lik i design, men har en mye bedre og mer behagelig kvalitet. Anonymous poster hash: 081d5...059
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Brukte begge de merkene og spesielt småfolk mye til min når han var liten. De er i 100% bomull, så ikke stretch, men myke og gode, jeg likte spesielt godt heldressene. Jeg vasker alt på 60 grader og tromler, men passform og farger holdt seg godt fordet synes jeg. Anonymous poster hash: 6caae...b27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå