Gå til innhold

blør ut fra øret pluttselig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært helt slått ut i dag, kraftig hueværk, kvalme og svimmelhet og ubehag i kroppen ved bevegelse. Men nå når jeg endelig fant q-tips. Å så sku renske øret for det kila så fælt og jg trodde det var våt ørevoks som rant, var det blod. :/

Helt vanlig? :)

Anonymous poster hash: 45aba...6a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vanlig. Ring legevakt.

Anonymous poster hash: 6d894...495

Skrevet

ville absolutt ringt legevakta ja!

god bedring...

Skrevet

Enig med nr 2. Ring legevakten nå!

Anonymous poster hash: dc152...6c8
Skrevet

Det kan være noe så enkelt som ørebetennelse, men jeg hadde tatt en tur på legevakten.

Anonymous poster hash: 1907b...35b
Skrevet

Legevakta. Helt klart.

Anonymous poster hash: c1fb8...63e

Skrevet

Det renner ikke ut av øret. Har ikke hatt noe tegn til øreværk. Har heller ikke kjent noe vondt i trommehinne. Men etter å renket litt er det lite som kommer på q-tips. Men hueværk har jeg og er kvalm, føler jeg må kaste opp av og til. Føltes som feber tidligere i kveld.

Legevakt? Så alvårlig kan det ikke være vel?

Skrevet

Jeg har også gjort det engang.. Ringte legevakt, og trengte ikke engang å komme :) så lenge det ikke renner ut i vide strømmer. Men du kan jo ringe for sikkerhetsskyld :)

Anonymous poster hash: 321f2...b13

Skrevet

Min mann våknet en dag med grusom tannverk og gikk til tannlegen. Det var bomtur, han burde gått rett til legen, for han hadde ørebetennelse. 

Jeg vil tro at både hodepine og svimmelhet kan være tegn på ørebetennelse.

Anonymous poster hash: 1907b...35b
Skrevet

Om du har ørebetennelse kjenner du det altså, det er VONDT!

Antagelig har du ødelagt en kvise, skrapt deg litt, har litt eksem e.l. i øret som da blør litt. Hadde ikke stresset med det i det hele tatt. At du er syk samtidig som du blødde litt i øret er sikkert en tilfeldighet...

Anonymous poster hash: 59672...bac
Skrevet

Ja sikkert tilfeldig :)

Skrevet

Du har ikke sprukket trommehinnen da? Datteren min har fått blodig verk som renner ut litt i øregangene begge gangene hun har sprukket trommehinne. Gjør jo vanligvis veldig vondt. Ikke nødvendigvis ørebetennelsen, men når den sprekker, men ikke sikkert det alltid er slik.

Anonymous poster hash: a81bc...10b
Skrevet

Var til legevakta i går. Ikke øreværk, ikke betennelse eller infeksjon og ikke noe med trommehinna. Rett og slett så kunne ikke legen forklare eller se noen grunn til at jeg blør fra øret. I natt har det kommet mer mens jeg har sovi. Må bare la det gå over da. Helt normalt og blø i fra øret da med andre ord. Og ser man ikke hvorfor er det bare og ikke bry seg

Skrevet

Datteren min er "plaget" med øreverk som hun ikke kjenner, hun har altså ikke vondt, feber eller annet. Går hun for lenge med det uoppdaget begynner hun å blø endel fra øret. Det var ganske skummelt første gangen, men det er ikke farlig. 

Skrevet

Datteren min er "plaget" med øreverk som hun ikke kjenner, hun har altså ikke vondt, feber eller annet. Går hun for lenge med det uoppdaget begynner hun å blø endel fra øret. Det var ganske skummelt første gangen, men det er ikke farlig. 

Jo, det er farlig, ikke sånn farlig at man kan dø av det, men ødeleggende farlig.

Niesen min er helt lik, har hatt mange ørebetennelser som ikke har blitt oppdaget før trommehinnen sprakk og det kom blod og puss ut av øret. Resultatet er jo arrvev på trommehinnen og nedsatt hørsel, hun hører veldig dårlig på det ene øret.

Det er ganske viktig å oppdage ørebetennelse FØR trommehinnen sprekker om man trenger antibiotika, arrvev på trommehinnen kan gi rare lyder i øret, skurring på hørselen og nedsatt hørsel.

Anonymous poster hash: 59672...bac

Skrevet

Hmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...