Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Er det ikke de siste dråpene som er den fete melken? Kan det gjøre at h*n ikke legger på seg? Anonymous poster hash: e333e...efb
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Min gjorde akkurat det samme, men la godt på seg allikevel :-) Melken blir gradvis fetere etterhvert som barnet suger, så det er ikke bare de siste dråpene som duger ;-) Men pass på at du ikke får tette melkeganger, det er vondt! (Da måtte jeg pumpe et par dager etter amming slik at brystet ble bedre tømt.) Nå er min baby 3 mnd og tømmer begge bryst :-) Anonymous poster hash: 391d4...06a
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Ingen baby tømmer brystet helt. Man vil alltid få ut litt etter amming. Barnet tar den melken den skal ha, og din melkeproduksjon tilpasser seg ditt barn. Dette regulerer naturen Anonymous poster hash: 8ee91...e13
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 kommer helt an på hvor gammel denne babyen er .i begynnelsen svimer de jo av eter noen tak fordi de blir fort mett,fort trøtt av varmen og den søte gode melka. tok en stund før de begynte å tømme puppene mine iallefall,men de la likevel godt på seg. la babyen spise til den er mett på det ene brystet og ikke bytt side,for ds får den i seg kun den formelka. Anonymous poster hash: ab211...696
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 Babyer kommer ikke feilprogrammert. La babyen spise når den vil. I startet er magesekken veldig liten. Da spiser de ofte, etterhvert vil de spise litt sjeldnere. Det er ikke noe du trenger å regulere. Magefølelsen/morsinstinktet vil nok fortelle deg hva som er riktig for din baby hvis du kjenner etter:) Anonymous poster hash: 21f53...d38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå