Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Blir gal... Får det for hver mens og også eggeløsning... Blir rett og slett! Har alltid 2-4 kviser i ansiktet/halsen... Kvalmt! Går ikke på hormonprev. Eller noe.... Anonymous poster hash: 8f581...d39
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Har vel lite med å være 30 Er 42 og har en kvise eller tre ved hver mens Anonymous poster hash: 10723...8a3
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Aner ikke. Hormoner kanskje?? Jeg hadde aldri en eneste kvise som tenåring. Hadde helt perfekt hud! Helt til jeg nærmet meg 30. Da begynte problemene. Er 36 nå og sliter fortsatt. Det er helt forferdelig! Skulle ønske jeg heller kunne gjort meg ferdig med dette som tenåring i stedet for som voksen... Anonymous poster hash: 6e4e9...43f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Det er de naturlige hormonene dine som gjør det. Noen plages mer, andre mindre. Anonymous poster hash: 95d3d...641
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 Det er hormonelt... Om det er noen trøst er jeg 40 år og har mer hudormer og kviser enn sønnen min som er tenåring. Jeg hadde veldig lite i tenårene, men både mensen og andre hormonforandringer gjennom måneden nå som voksen får urenhetene til å poppe. Noen blir faktisk bedre av p-piller, men jeg får så mange andre bivirkninger på det så da lever jeg heller med kvisene. Anonymous poster hash: 4f63b...876
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #6 Skrevet 27. februar 2014 Hormoner... Sliter med det samme etter jeg er 100% sikker på at jeg er ferdig med barn blir det hudlegen og roaccutan. Vurderte den for noen år siden, men siden vi ikke var ferdige med barn utsatte jeg det. Anonymous poster hash: a05d9...e78
It's all about me Skrevet 27. februar 2014 #7 Skrevet 27. februar 2014 Jeg slet med kviser til midten av tredveåere, så byttet jeg ansiktsprodukter og problemet forsvant. Hjalp lite lite å rense og smøre når det viste seg at jeg ikke tåler produkter fra Lancome... Bye bye Lancome, bye bye kviser :-)
Bolleklar Skrevet 27. februar 2014 #8 Skrevet 27. februar 2014 Har også litt problemer med kviser, er 31 år. Fryktelig irriterende. Må bare nevne at det ble mye bedre når jeg begynnte med skikkelige renseproduktet fra Ole Henriksen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå