Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 Må man da si fra på forhånd til jordmor, skrive fødebrev etc at man ønsker dette? Jeg satt i badekar forrige gang til pressriene kom, men denne gangen kunne jeg egentlig tenkt meg å føde i badekar. Men da må kanskje jordmødrene være opplyst om dette på forhånd eller? Uvitende, unnskyld.. Jeg er nå i uke 34 av svangerskapet og har tenkt litt på fødsel, synes badekar var en fin smertelindring forrige gang.. Anonymous poster hash: c3d01...7a0
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Det er vel spesielle fødestuer for vannfødsler tror jeg. Sjekk med sykehuset du skal føde på.
mh83 Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Tror det egentlig holder å informere om det når du kommer inn på føden. Jeg hadde skrevet det i fødebrevet mitt, så etter at jeg hadde blitt sjekket om det var noe i gang, gikk jeg i badekaret. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 jeg fikk bare spm om det da jeg kom inn på føden (med 2 mann) og takket ja ungen ploppet ut i vannet 1,5 time senere! Anbefales Kommer jo helt an på om badekar er ledig. Anonymous poster hash: 726b5...3a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå