Gå til innhold

Noen smoothie-elskere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat invesert i smoothie-blender da min datter på 5 år er glad i smoothies, de drikker ofte det i bhg. Noen her med gode oppskrifter? Gjerne noen sunne helse smoothies også, kanskje jeg kan starte med å drikke det til frokost :) Bruker dere forrester sukrin el i smoothies? Idag kjørte jeg "Jippi" smoothie, litt vamiljekesam og eplejus i blenderen, men det synes hun ble for surt.. 

Anonymous poster hash: 3e4f2...8d7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banan gjør det ofte mer barnevennlig:) jeg følger ikke oppskrifter, men frossen ananas og kokosmelk er en hit her (som piña colada) og skogsbær, banan og yoghurt. Jeg hiver gjerne oppi spinat, selleri etc, det merker de ikke:)

Anonymous poster hash: d44e6...209

Skrevet

Pleier å fryse biter av mango, ananas og Kiwi, også kjøre i blender med litt valgfri juice og to spiseskjeer naturell youghurt. Er det bare til meg tar jeg oppi masse sitronsaft også, for jeg elsker det surt og bittert :) bruker aldri søtning i :)

Anonymous poster hash: 06423...a60

Skrevet

Den jeg lager mest her er:

Banan, blåbær eller bringebær, vaniljekesam og eplejuice.

Bruker ikke noe søtning.

Anonymous poster hash: eff67...05b

Skrevet

Jeg bruker banan som søtning. Smoothie er genialt. Elsker smoothie. Kan også ta oppi ting som linfrø for fordøyelsen og havregryn for å få den litt mer mettende. Kutt opp masse frukt og ha i fryseren. Kjøp aqaipulver, den er full av næringstoffer.

Den jeg liker best er;

Fryst mango og banan

Valgfri juice

Så enkelt og sååå digg!!

Skrevet

Ferskpresset apelsinjuice, banan, bringebær og mager kesam eller gresk yoghurt. Ingen søtning.

Smaker himmelsk og metter veldig. Små og store elsker den :)

Anonymous poster hash: a9e24...884

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...